13 dec 2012, 13:56
design er ganske rigtigt en smagssag, og er da enig i at vt50 er pænest, men syntes dog samsungs er ganske pæne også, ligesom mit eget pz950(hvis ramme også går ud i et ligesom vt50) er.
es8005 har da et pænt design, som dog i mine øjne skæmmes af kameraet i toppen, som er langt mere diskret implementeret på på den i mine øjne endnu pænere ps51e8005.
nu skal mine indlæg ikke tolkes som om at kun plasma dur. Jeg syntes blot salget af plasma og lcd burde være nogenlunde ligeligt fordelt(når man snakker +40"), når man ser på styrker og svagheder mellem repræsentanterne for de to teknologier på markedet...
Gunraf skrev:har jeg ifølge flere kilder omend burn in da kan fremkaldes på alle plasmaskærme.THM skrev:Det kan være, at du ret. Tilgengæld så kan designet på nogle plasmaskærme, bare slet ikke leve op til VT50, og det er nu også en væsentlig faktor synes jeg.zappedronningen skrev:En af grundene til at jeg valgte plasma var også, at det efter sigende skulle være bedst til sport. Men hvad hjælper det, når mange af sportskanalerne har meget lidt plasmavenlige logoer. Ikke meget ved kun at kunne se 1-2 timer om ugen på f.eks Eurosport og helst fordelt på flere dage. Eller skulle zoome billedet til ukendelighedde må da virkelig være blevet mere følsomme siden min g20, som dog også en overgang var ret følsom(uden det var så slemt som du beskriver). har dog siden spillet en hel del fifa på den. og de gamle fastbrændinger er ikke længere syndlige for mine øjne.. Men okay det ville være nemmere at leve med, hvis det "kun" var et ST50, jeg havde købt og ikke et VT50 til næsten det dobbelte. Og nej det er ikke kun de første par hundrede timer, der er problemer.
på mit LG har jeg heller ingen problemer andet end retention som dog ikke bliver hængende længe nok til jeg anser det som et problem.
samsungs plasmaskærme skulle også være ret hårdføre, så måske de bekymrede skulle kigge enten mod samsung eller lg's plasmaskærme, hvor man også får rigtig meget billedkvalitet for pengene...
Så måtte man tage det næstbedste, LED fra Samsung
Men ak, design er jo en smagssag
design er ganske rigtigt en smagssag, og er da enig i at vt50 er pænest, men syntes dog samsungs er ganske pæne også, ligesom mit eget pz950(hvis ramme også går ud i et ligesom vt50) er.
es8005 har da et pænt design, som dog i mine øjne skæmmes af kameraet i toppen, som er langt mere diskret implementeret på på den i mine øjne endnu pænere ps51e8005.
nu skal mine indlæg ikke tolkes som om at kun plasma dur. Jeg syntes blot salget af plasma og lcd burde være nogenlunde ligeligt fordelt(når man snakker +40"), når man ser på styrker og svagheder mellem repræsentanterne for de to teknologier på markedet...