Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DragonXD
Hej eksperter :)

Jeg er blevet tilbudt et 40" Sony EX723 TV til 3000. Har været en demo, men fremstår som nyt.

Mit spørgsmål er om det er et godt køb?

Det primære formål med tv'et er at det skal bruges til xbox og som computerskærm.
Af DavidHimself
Ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke sidste års model? ikke at det i sig selv gør det anden rangs, for der er ikke mange alternativer i det prisleje!

Så vidt jeg husker er det eneste problem ujævn belysning...
Af Andersss
Jeg ville ikke have problemer med at købe det tv til den pris. det er stabilt godt tv.
Du kan altid prøve at få noget tilbehør med i prisen.
Af PeterD
Det er vel okay...

Fornuftig skærm til en fornuftig pris..

Men skulle du bruge et tv til at SE bluray/sport på, så ville et bedre valg og et bedre billede være et plasma tv (Panasonic fåes til 3700,- på nettet..) så længe du ikke har sollys direkte ind på skærmen.
Af DavidHimself
Alternativt... jeg så lige at Komplett holder noget fødselsdagsfest-udsalg her til aften, med noget timesalg: http://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=8434... Ved ikke om hvor vilde priser man kan forvente, men det er da en mulig for at gøre et godt køb på TV fra klokken 21! :)
Af J.H.
Til 3000,- virker det fornuftigt nok....hvis det er den størrelse skærm man vil have.
Brugeravatar
Af edinger
J.H. skrev:Til 3000,- virker det fornuftigt nok....hvis det er den størrelse skærm man vil have.
... 8)