Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pimp66
Er der nogen der kender noget til denne skærm skal bruges til spil en del på og film.. ved ikke rigtig noget om LG,s skærme med burn in osv.. lidt hjælp vil vær godt tak.. så den i ugeavisen Elgiganten sælger næste uge til 6 lang tror det var.. havde ellers tænkte på Panasonic ST50 men så støt jeg på denne LG i avisen..
Af Kjks
Jeg var lige et smut i elgiganten og kigge på dette TV, jeg er ikke ekspert på området men jeg vil da lige komme med min vurdering ud fra mine øjne. Jeg må indrømme at ST50 stadigvæk må være det bedste køb til prisen, men jeg må indrømme at med en kalibrering af skærmen vil man kunne et flot billede taget i betragtning af det er en skærm til 6000 kr.
Tjek evt avforums, de har en debat omkring dette fjernsyn.
Af pimp66
Jeg synes og så at st50 er bedre på nogle punkter men LG, en er hellere ikke så slemt som du selv nævner.. men tak fordi du kom med svare.. ;) tænker lidt over det og ser om jeg vil købe den ellers bli'r det st50 i 42 koster det samme som den LG som er 50 tommer så man få lidt større tv men billedet er sikkert ikke ligeså god som st50.. jeg er så ligeglad med 3D delen alligevel. :) skal bruges til en del gamling..