Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ebbelk
Låner lige din tråd, da jeg synes den officielle artikel/tråd er for besværlig, med de gamle indlæg.

Så at Bilka har offentliggjort de fladskærme de vil sætte prisen ned på i aften. Har blandt andet kigget på Sony 46" LED TV KDL-46EX653 og Philips 46" LED TV 46PFL5007T. Er de fladskærme gode og kan de følge med skærme som fx Samsung UE46ES5505?

Eller er det bare ned i El Giganten og finde ud af hvilken skærm der ser bedst ud og vælge derud fra?
Af Centine
Endte med at købe det tilbud - 7000 passede min pengepung ret godt. Jeg har dog haft ret svært ved at finde reviews af det så nu er jeg spændt på om det er et godt køb...

Nå, ellers koster det jo næsten intet at køre det tilbage til Kompletts pickup point og få pengene igen. Det er alligevel svært at bedømme kvaliteten af et TV i en butik, og nu kan jeg prøve det et par uger derhjemme og se om vi er tilfredse. Det skal bruges ret bredt, gaming, TV, måske lidt 2nd monitor.
Af girls0c
Hvorfor er det billigere? Hvad er det med Black Friday?
Senest rettet af girls0c 26 nov 2012, 14:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
ebbelk skrev:Låner lige din tråd, da jeg synes den officielle artikel/tråd er for besværlig, med de gamle indlæg.
Du kan sortere efter nyeste først oppe i venstre hjørner over den øverste kommentar. Dit valg bliver også husket.
Af klingenberg
Bilka har et røvlækkert tilbud på et bluray + 3d surround hjemmebio = http://www.bilka.dk/elektronik/lyd/sony ... _other_ds)

Overvejer selv at købe det, selvom jeg har højtalere i forvejen, og allerede har købt for mange julegaver på amazon idag :o