Log ind med sociale netværk
23 nov 2012, 10:43

Men er skærmen ellers 100% identisk, hvis man ser bort fra tunerdelen og onsite ????
Hvad med sprogvalg osv... Er der så fx kun tysk på , oder was ?
Mysen skrev:Dansk onsite reparationsgaranti og tunere, der er tilpasset det danske marked på 8005.Og ang tunerdelen, så er det uden betydning, hvis man kører parabol, hvis jeg fanger det korrekt
Men er skærmen ellers 100% identisk, hvis man ser bort fra tunerdelen og onsite ????
Hvad med sprogvalg osv... Er der så fx kun tysk på , oder was ?
23 nov 2012, 10:51
Ja. Billedkvalitet, design og features er det samme på de to modeller. ES8000 er enten parallelimporteret eller sælges kun fra udlandet. Den danske garanti forsvinder, og hvis der kommer vrøvl på den indenfor garantiperioden, skal du til at sende det til, hvor det kom fra. Men hvis du er klar på det, så er der jo penge at spare.
Jeg skal så ikke kunne sige, om der også følger en tablet med den udenlandske model.
Jeg skal så ikke kunne sige, om der også følger en tablet med den udenlandske model.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto