Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg blev noget overasket da filmen earth blev vist på disse skærme og en flok fugle flyver hen over skærmen så lavede stort set alle skærme i top på nær plasma skærme en form for tornado ligende billede da skete flere steder nederst på skærmene.. Jeg blev meget positivt overasket over klarheden i billedet på lm960 .. Så jeg lavede lige en google søgning derhjemme på den skærm og fandt så at 47 tommer skærmen af lg er billigere end feks 8005 46 tommer i sverige.. Feks. Hos netonnet.se og elektronik world mener jeg de hedder og netonnet ligger i helsingborg så det er jo nemt nok..besparelse på lm960 47 tommer ca 6000... Og mon ikke garanti og land sprog er dk i dem også.. Nogennsom har erfaring med køb af skærm i sverige og tips så vil jeg blive glad.. Tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har flyttet dit emne til TV-sektionen, da det ikke helt kvalificerer sig som en "Brugeranmeldelse".

Emnet har været vendt utallige gange før, og problemet er, at du ikke kan stole på at det du ser i butikken er repræsentatitvt for hvordan TV'et rent faktisk performer. Der er alt for mange ukontrollerede faktorer med i spil når du står og ser på en kæmpe TV-væg i en butik (eks. indstillinger, lysforhold og kildemateriale).