Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels.

Jeg står virkelig og overvejer at købe mig Samsung ps64d8000, da det er blevet billigt og har hørt at det skulle være ret godt til prisen.

Men så læste jeg et forum, hvor mange havde problemer med peeling på panelet som skulle være noget plastik-tape noget i hjørnerne der skulle vise sig og brightness pops (hvilken jeg er lidt usikker på hvad er).

Nogen der har haft dette problem eller også hørt om det men aldrig oplevet det selv?

Mvh
Mads
Brugeravatar
Af edinger
For den, som leder længe nok, er det ikke svært at finde problemer med alle skærme. For de er der vitterlig. Problemerne.

Fænomenet brightness pops omtales af brugeren Tsunami85 i tråden her, hvor der vistnok også linkes til en løsning.
Af PhDream
Jeg har en 64D8005 og delene falder fra hinanden. De må have brugt noget gammelt superlim under produktionen. Køb et andet tv, helst LED.
Af Mysen
PhDream skrev:Jeg har en 64D8005 og delene falder fra hinanden. De må have brugt noget gammelt superlim under produktionen. Køb et andet tv, helst LED.
:D

Hvornår kommer den "Synes godt om"-knap?
Brugeravatar
Af edinger
PhDream skrev:Jeg har en 64D8005 og delene falder fra hinanden. De må have brugt noget gammelt superlim under produktionen. Køb et andet tv, helst LED.
Ironi er 'ON', right? :)
Af Mysen
edinger skrev:
Ironi er 'ON', right? :)
Det læste jeg i hvert fald
:p
Af PhDream
Jo, ironi er on. :)

Tv'et har sine mangler, ligesom alle andre, men intet graverende.
Abubu skrev:Hej Flatpanels.

Jeg står virkelig og overvejer at købe mig Samsung ps64d8000, da det er blevet billigt og har hørt at det skulle være ret godt til prisen.

Men så læste jeg et forum, hvor mange havde problemer med peeling på panelet som skulle være noget plastik-tape noget i hjørnerne der skulle vise sig og brightness pops (hvilken jeg er lidt usikker på hvad er).

Nogen der har haft dette problem eller også hørt om det men aldrig oplevet det selv?

Mvh
Mads
Brightness pops tror jeg er fikset i en firmware update for et stykke tid siden. Mht peeling, er det som jeg har forstået det, et fysisk stykke "folie" der er imellem skærmen og glasset, som forbedrer filtret.

Begynder det at "peele", får du bare fat i servicebroker, der kommer ud til dig og henter tv'et og ordner det.

Har dog aldrig selv haft ovennævnte problemer. Rigtig lækker skærm :)