Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Nej da... Hvis du ikke ser en fejl, skal du da for guds skyld ikke lede efter den. Jeg pointerede bare, at det ER muligt, at dine tv også lider af clouding, men at du bare ikke har bemærket det endnu. Du må endelig ikke søge efter fejl, du alligevel ikke kan gøre noget ved.
Af Bent odense
Hej mysen,kunne ikke la værer at at se om der var clouding.Men pillede heller ikke ved instilingerne.Men så kom min fætter forbi og han har et samsung der lider af det.Så var vi to der der stod på hovet for at se om der var noget clouding.Men vi kunne ikke se noget.Han mente at det kunne værer at der er LED DYNAMIC CONTROL i HX855.Nå la det ligge.Hvad jeg ikke ved,for jeg ikke ondt af. :)
Af krainert
Hej igen,
Jeg har kigget mig omkring og ikke haft meget held med at finde et brugt TV. Jeg har imidlertid taget anbefalingerne om at opgradere til 50" til efterretning. Hvor billigt kan et fornuftigt 50" LCD/LED-TV fås? Jeg har fundet nogen til 8k, men jeg kan ikke rigtigt regne ud, om kvaliteten er tilstrækkelig (f.eks. http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Sa ... 70274.html ).