Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tomn146
har et panasonic TX-P46ST32Y men jeg mangler apps til mange ting !
netflix,tv2play,drnu,spotify og andre !
kan man forestille sig at der kommer opdatering fra panasonics side ? eller tror i at jeg må vente til der skal investeres i nyt tv engang ? :((
Af fredizy
tomn146 skrev:har et panasonic TX-P46ST32Y men jeg mangler apps til mange ting !
netflix,tv2play,drnu,spotify og andre !
kan man forestille sig at der kommer opdatering fra panasonics side ? eller tror i at jeg må vente til der skal investeres i nyt tv engang ? :((
Der findes et hav af eksterne afspillere der kan klare opgaven for dig.
Af tomn146
konen ville gerne hvis vi kunne nøjes med med en fjernbetjening ! og ikke nogen "grimme bokse" nu da vi har købt tv efter at der skulle være indbygget dvb-s tuner så vi kunne slippe af med canal digital boksen.
Brugeravatar
Af edinger
Meget enig med fredizy. Den bedste måde at "fremtidssikre" sig på, er ved at se skærmen som en monitor alene og så tilkoble alt andet eksternt.

Du skal måske nok massere budskabet ind hos konen :)
Af tomn146
kan i anbefale noget billigt og nemt at betjene så kan jeg nok nemmere "massere" hende :p
Brugeravatar
Af MigSelv
tomn146 skrev:kan i anbefale noget billigt og nemt at betjene så kan jeg nok nemmere "massere" hende :p
Fjern muligheden for indkøb af hygiejnebind, så bliver de meget medgørlige. Det næste skridt er, ingen indkøb af sko, tøj og frisørbesøg.
Af tomn146
måske har du ret,men vil ikke experimentere,kunne forestille mig hun vil blive en tikkende bombe.

nogen der har et forslag til en box som passer til mit behov ? netflix,spotify,tv2play,canal digital go og alle de andre !