Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hillig
Nogen der har modtaget tablet'en - og i givet fald hvilken ?

Jeg har nemlig ikke set skyggen af min endnu O-O
Af esbenc
Hillig skrev:Nogen der har modtaget tablet'en - og i givet fald hvilken ?

Jeg har nemlig ikke set skyggen af min endnu O-O
Jeg fik at vide, at den kommer i uge 34, så vi må nok væbne os med tålmodighed.

Er der nogen der ved, hvad det er for en tablet vi får? Evt. link til produktet? Jeg kan nemlig ikke finde noget info omkring den.
Af Jamic
Hej igen og undskyld den sene tilbagemelding, men jeg fik ikke afprøvet de billige Samsung briller inden jeg tog på ferie.
Jeg prøvede i går og har ikke rigtig nogen foregående erfaringer med 3D.
Brillerne virker rigtig godt, der er større dybde i billedet end jeg ellers har prøvet ved panasonic demo arr. og i butikker, men som sagt er jeg ikke expert.
De er dog ret åbne i siderne men sidder rigtig godt når man har egne briller indenunder. De er meget lette. De kører på på de små CR2025 batterier og parringen med TV'et forløb uden nogle problemer, de skulle bare tændes i nærheden af TV'et. Jeg så kun 10 min. men de virkede meget behagelige at have på. Jeg har ikke leget med indstillingerne i TV'ets 3D menu og kommer sikkert heller ikke til det, da de virkede fint.
Der medfølger 2 batterier og 2 pudseklude. Brllerne kan bestilles hos Amazon til 26,89 GBP for 2 par.
Af Hillig
Stadig ingen der har set skyggen af deres tablet ?
Har rykket Giganten for svar, dog uden held :((

/Mikael
Af pgl
Jo, jeg modtog min i fredags. En hvid Samsung galaxy tab 2 med 7" skærm. Har dog ikke fået leget med den endnu. :-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7