Log ind med sociale netværk
06 aug 2012, 13:21
Er der nogen der ved, hvad det er for en tablet vi får? Evt. link til produktet? Jeg kan nemlig ikke finde noget info omkring den.
Hillig skrev:Nogen der har modtaget tablet'en - og i givet fald hvilken ?Jeg fik at vide, at den kommer i uge 34, så vi må nok væbne os med tålmodighed.
Jeg har nemlig ikke set skyggen af min endnu
Er der nogen der ved, hvad det er for en tablet vi får? Evt. link til produktet? Jeg kan nemlig ikke finde noget info omkring den.
13 aug 2012, 17:11
Hej igen og undskyld den sene tilbagemelding, men jeg fik ikke afprøvet de billige Samsung briller inden jeg tog på ferie.
Jeg prøvede i går og har ikke rigtig nogen foregående erfaringer med 3D.
Brillerne virker rigtig godt, der er større dybde i billedet end jeg ellers har prøvet ved panasonic demo arr. og i butikker, men som sagt er jeg ikke expert.
De er dog ret åbne i siderne men sidder rigtig godt når man har egne briller indenunder. De er meget lette. De kører på på de små CR2025 batterier og parringen med TV'et forløb uden nogle problemer, de skulle bare tændes i nærheden af TV'et. Jeg så kun 10 min. men de virkede meget behagelige at have på. Jeg har ikke leget med indstillingerne i TV'ets 3D menu og kommer sikkert heller ikke til det, da de virkede fint.
Der medfølger 2 batterier og 2 pudseklude. Brllerne kan bestilles hos Amazon til 26,89 GBP for 2 par.
Jeg prøvede i går og har ikke rigtig nogen foregående erfaringer med 3D.
Brillerne virker rigtig godt, der er større dybde i billedet end jeg ellers har prøvet ved panasonic demo arr. og i butikker, men som sagt er jeg ikke expert.
De er dog ret åbne i siderne men sidder rigtig godt når man har egne briller indenunder. De er meget lette. De kører på på de små CR2025 batterier og parringen med TV'et forløb uden nogle problemer, de skulle bare tændes i nærheden af TV'et. Jeg så kun 10 min. men de virkede meget behagelige at have på. Jeg har ikke leget med indstillingerne i TV'ets 3D menu og kommer sikkert heller ikke til det, da de virkede fint.
Der medfølger 2 batterier og 2 pudseklude. Brllerne kan bestilles hos Amazon til 26,89 GBP for 2 par.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto