Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HSommer
Hej derude :)
Dette er mit første spørgsmål, så håber at jeg har lagt den i den rette mappe..

Men mit spørgsmål lyder : jeg købte et TX P50ST50Y i sidste uge, og det er et virkeligt lækkert tv.. men da jeg ville sætte min WD TV LIVE HUB til, skete der intet.. nogle gange kommer der lidt flimmer på skærmen, altså en slags "sort/hvid" flimmer, men der er bare farver indblandet, og så skifter den kort tid efter til sort skærm og så sker der ikke mere.. og jeg har prøvet alle 4 HDMI indgange i tv'et.. men billedet fra min ps3 kan den sagtens vise.. troede først at det var min WD der var noget galt med, men jeg har prøvet at sætte den til min gamle fladskærm, samt fladskærmen i soveværelset, og de vil gerne vise billed, så jeg fatter ikke hvorfor det nye tv ikke gider :/

Håber at der er nogle som kan hjælpe mig !!:)
Af dk9000
Det er sikkert fordi du køre overscan :) kan slåes fra under billed indstillinger :)

Tjek eventuelt hvad opløsning din hub køre ud med og ændre den :)
Af HSommer
dk9000 - Nu har jeg prøvet at slå overscan fra, og hvordan ændre jeg udgangs signalet på boksen? syntes ikke rigtigt at jeg kan finde det inde i indstillinger på den :)
Af Supergris
Prøv at sætte din WD Tv til dit andet tv, og herefter gå ind i videoindstillinger og indstil den til auto-HDMI...
Af HSommer
Supergris skrev:Prøv at sætte din WD Tv til dit andet tv, og herefter gå ind i videoindstillinger og indstil den til auto-HDMI...
Det står den allerede på :/ forstår virkeligt ikke hvorfor den ikke giver :/
Af Supergris
Nej, så lyder det også MEGET underligt...
Jeg har desværre ikke andre ideer!
Af morten2300
Lyder som hand-shake problemer , jeg var samme problem med mit ST50 og min zaptor box.
Sne , flimmer og hakkende lyd.

Hvis jeg starter tv først og derefter tænder zaptor er der ingen problemer.