Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude
Når jeg går på youtube fungere det udemærket, men når jeg bruger webbrowseren til at gå på feks. FREE-TV-ONLINE for at se serier, kan den ikke afspille?

serier som jeg normalt ser på min pc via nettet, men som jeg selvfølgelig hellere vil se på storskærm..

Er der nogen der kan hjælpe her?

Extra spørgsmål
Når jeg smider videoklip op på tvet fra min smartphone, bliver de afspillet, men de hakker helt vildt?
Hvorfor dette? og hvad kan jeg gøre ved det?
Af Supergris
Mange video-klip kræver rettigheder for at blive afspillet på andet end en computer.
Tvéts indbyggede medie-afspiller er ikke så kompatibel, som man kunne ønske sig. Derfor anbefaler jeg en ekstern afspiller, som der findes mange tråde om, på dette forum bl. a..
Af Supergris
Ja, der er mange at vælge imellem, hvor WD Tv Live, Boxee og Dune er nogle af de mest populære...
Af PhDream
Supergris skrev:Ja, der er mange at vælge imellem, hvor WD Tv Live, Boxee og Dune er nogle af de mest populære...
...og ingen af dem er ret gode til at finde og afspille indhold fra nettet. Det er for besværligt uden et ordentligt interface som mus/tastatur/touch. Hvis det primære formål er at bruge webbrowseren, er hverken tv eller eksterne afspillere gode nok.
Af andersch
Jeg har intet imod at bruge fjernbetjeningen som tastatur, jeg skal ikke skrive roman. Så længe jeg kan se en serie eller 2 på nettet.
Og det burde jeg kunne med en hd fra wd til 500kr?

Og hvordan fungere det? Hvordan hjælper harddisken mig med at se serier?
Skal jeg så først downloade serierne? Eller afspiller man serierne på nettet, direkte igennem harddisken?
Af Supergris
Der er ikke tale om en HD fra WD, men en WD Tv LIve, som er en medie-afspiller.
Søg og du vil finde...
Af scaw
Du kunne også, hvis du har en bærbar computer, bruge et HDMI kabel mellem PC og TV. Det er billigere end at investere i en ekstern box.