28 jul 2012, 11:39
#170455
mysen: jeg beklager mit "raseri-udbryd" igår, blev bare forarget over den information når nu begge sælgere sagde direkte til mig med øjenkontakt, at de havde snakket med en konsulent fra Panasonic hvor de fik udtrykkelig besked på at burn-in fejl på skærme ville blive byttet uden omkostninger. Det sagde de begge og de sagde at de ville skaffe det på et papir til mig (har dog også været meeeeeget godtroende her da jeg inderst inde selv tænkte at det kan pana umuligt dække)
Beklager.
Men som du nævner, så nej selvfølgelig mishandler jeg heller ikke skærmen, den blive benyttet som en normal forsigtig forbruger ville, har jo stor fokus på at burn-in kan forekomme så det er faktisk kun ganske få gange den har stået med et stillestående billede i mere en 5 minutter, samt højst en halv time af gangen hvor den har haft et enkelt ikon stående i hjørnet. Så jeg er skam forsigtigt.
Men håber, at såfremt burn-in skulle forekomme, at min aftale så dækker og det ikke også bare er noget fis de har fyret af.
Ps. Er der nogle der har kendskab til IFC funktionen på Panasonic skære? I såfald må i gerne besvare mit spørgsmål i en anden tråd jeg har lavet omkring IFC
Beklager.
Men som du nævner, så nej selvfølgelig mishandler jeg heller ikke skærmen, den blive benyttet som en normal forsigtig forbruger ville, har jo stor fokus på at burn-in kan forekomme så det er faktisk kun ganske få gange den har stået med et stillestående billede i mere en 5 minutter, samt højst en halv time af gangen hvor den har haft et enkelt ikon stående i hjørnet. Så jeg er skam forsigtigt.
Men håber, at såfremt burn-in skulle forekomme, at min aftale så dækker og det ikke også bare er noget fis de har fyret af.
Ps. Er der nogle der har kendskab til IFC funktionen på Panasonic skære? I såfald må i gerne besvare mit spørgsmål i en anden tråd jeg har lavet omkring IFC
