04 jun 2012, 19:44

Samsung mener nemlig der skal være forskel på at købe et Luksus produkt og et ''budget'' produkt, derfor at de billige fatboy look og bagud vendte stik. samme har ES6305 grundet at de side vendte stik kommer senere i 6 serien:) hos os hedder det fra es6715.
kaja69 skrev:Jeg havde omvendt bestemt mig for ES5505 fordi jeg har Samsung TV i forvejen og Samsung smartphones. Umiddelbart er ES5505 et tyndt/flot designet TV, men nu så jeg det i Bilka og ja, det kan IKKE hænges fladt på væggen (strøm stikket stikker lige bagud og kræver op mod 3 cm luft). Jeg fatter ikke at Samsung 5 serien sidste år var helt fladt med stik til sider/ned. Nu laver de 5005 der er tykt som et 2009 TV og 5505 med et latterligt stik design. Deres idé må være at presse folk op i 6, 7, 8 serierne, men det er stadig latterligt i min optik.Du har fuldstændig ret
Samsung mener nemlig der skal være forskel på at købe et Luksus produkt og et ''budget'' produkt, derfor at de billige fatboy look og bagud vendte stik. samme har ES6305 grundet at de side vendte stik kommer senere i 6 serien:) hos os hedder det fra es6715.
GEEEK