Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dafling
Når jeg går ind i VIERA Viewer kan jeg se min HDD og LiveView, men når jeg trykker på ikonerne får jeg denne meddelse "Kan ikke spille indhold", er der nogen der ved hvad der er galt ?. mvh.
Af Lindberg47
Har ST50 nogen af de her "afspil TV på din iPad"-funktioner?
Brugeravatar
Af Inside
Lindberg47 skrev:Har ST50 nogen af de her "afspil TV på din iPad"-funktioner?
Desværre ikke :) Det skal være et 2012 TV med dual-core processor. Dog kan du stadig bruge app'et til at betjene dit tv's funktioner, streame ting osv.
Af KeWa
Genialt. Sønnike insisterede på, at vi skulle lege på hans værelse, mens der var landskamp i tv. Men VUPTI så havde jeg kampen på min iPad, så både søn og far var glade (far dog knap så glad for resultatet).
Af fredizy
Inside skrev:
fredizy skrev:
Inside skrev:Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.

Inde i netværkslinkindst. slå netværksfjernbetjening til, samt DLNA fjernvolumen og DLNA fjernbetjening.

Gå nu ind i indstlling > opsætning af optagelse og sørg for at REW LIVE TV er slået fra.

Nu kan i med iOS/android devices som er på samme wi-fi netværk se live TV via viera viewer.

Kan i stadig ikke se noget under viera viewer, prøv så at gå ind under remote i app'et og skift kanal eller ændre volumen, og hop så tilbage til viera viewer igen
Kan heller ikke få det til at virke. Hvilken software version kører du med på tv'et?
Mærkeligt. Kører med version 1619-10002. Forbindelse er via Wi-Fi

Ahhhhh kan bare ikke få det til at funke. Har prøvet med en anden router men kan stadig ikke se mit Live tv. Jeg kan se min HDD men ikke tilgå optagelserne.

Jeg ser tv via satellit receiveren i mit GT50.

God video du har lavet😃
Af Truthhahn
Kan simpelthen ikke få det til at virke. Har gennem gået guiden slavisk 10 gange og alt stemmer overens. Har både prøvet kablet og trådløst. Går jeg Ind i live view kommer der absolut intet frem. Remote virker fint. Gir sku snart op.
Af jdg
Truthhahn skrev:Kan simpelthen ikke få det til at virke. Har gennem gået guiden slavisk 10 gange og alt stemmer overens. Har både prøvet kablet og trådløst. Går jeg Ind i live view kommer der absolut intet frem. Remote virker fint. Gir sku snart op.
Det samme her :(
Brugeravatar
Af radiomand
Så må vi jo lige hjælpe lidt, inden alle opgiver ;)

For at DLNA (DMS) virker, må HDD ikke være sat til at REW LIVE TV, så gå ind i (menu) + (indstillinger) + (opsætningen af optager) + (REW LIVE TV) og sæt den til fra (ikke automatisk) så vil det virke :)
Af jdg
radiomand skrev:Så må vi jo lige hjælpe lidt, inden alle opgiver ;)

For at DLNA (DMS) virker, må HDD ikke være sat til at REW LIVE TV, så gå ind i (menu) + (indstillinger) + (opsætningen af optager) + (REW LIVE TV) og sæt den til fra (ikke automatisk) så vil det virke :)
Tak, det er gjort tidligere, men det virker fortsat ikke.
Af Truthhahn
Skal der være en hdd tilsluttet for at viera viewer virker?
Brugeravatar
Af radiomand
Nej.

Du kan kun se LiveView uden USB HDD.

Med USB HDD kan du vælge i mellem LiveView og optager(HDD)
Af Truthhahn
Sådan havde jeg også forstået det! Kan stadig ikk få skidtet til at funke. Der er fin forbindelse mellem iOS enhed og tv, men ingen registreringer når jeg åbner viera viewer. Det er mig en gåde hvad der er galt.
Brugeravatar
Af radiomand
D.v.s. af du kan betjene dit tv via iOS enheden, men når du trykker på more, og herefter vælger VIERA Viewer, så kommer LiveView ikke frem ?

og du har gjort som Inside skriver:

Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.
Af Truthhahn
Lige præcis. Live view kommer ikke frem. Registrering er sat til automatisk.