Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogle som kan forklare mig hvordan PVR optage funktionen fungerer?

Skal der tilsluttes en ekstern harddisk eller er det nok med en USB nøgle?

Hvor meget vil en film på ca. 1,5 time fylde? Det jeg tænker på - vil en USB nøgle på 32 GB overhovedet kunne bruges til noget som helst, eller vil den være fyldt op efter få optagelser?

Det er et LG 47LM660T
Senest rettet af thg 03 jun 2012, 10:27, rettet i alt 2 gange.
Af steen6400
Du kan muligvis begge dele eller ingen dele, kig i manualen. Vi kan også prøve at gætte på hvilken model det drejer sig om ;)
Af steen6400
Dobbeltpost :(
Senest rettet af steen6400 03 jun 2012, 09:25, rettet i alt 1 gang.
Af steen6400
Jeg kan heller ikke finde noget i manualen, men på din model er der en manual i fjernsynet som du også kan prøve at kigge i. Der burde det være beskrevet. Der står i specifikationen at der er USB PVR, men fx Panasonic har nogle modeller der kun understøtter USB stick og dermed ikke USB harddisk.

Den harddisk du har fundet ser ok ud, men der er ingen garanti. Du kan jo prøve at ændre din overskrift til noget mere sigende og se om andre har erfaring.
Af thg
Hvor meget vil en film på ca. 1,5 time fylde? Det jeg tænker på - vil en USB nøgle på 32 GB overhovedet kunne bruges til noget som helst, eller vil den være fyldt op efter få optagelser?
Af steen6400
thg skrev:Hvor meget vil en film på ca. 1,5 time fylde? Det jeg tænker på - vil en USB nøgle på 32 GB overhovedet kunne bruges til noget som helst, eller vil den være fyldt op efter få optagelser?
Hvis det er HD fylder det knap 10GB.
Af lgowner
med USB stik optil 40GB så er der vist kun optagelse aktiveret, med en 2.5" HDD og med det mere plads en HDD tilbyder (500+) får du så også pause/spol tilbage funktionen aktiveret.