Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jbplum
@Ziggy

Lidt, men ikke meget. Hvis vi når op på 10 fjernsyn eller flere i alt, er aftalen, at vi kan få dem til kr. 600/stk. Mere har jeg ikke kunnet presse prisen på disse.
Brugeravatar
Af herbstmeister
Fint arbejde 8)

Kunne du bore lidt mere i om 50GT50 levering. ER det muligt at få leveret til start Juni? 11.000 er jo en fin pris. Ellers må det jo så blive til en VT model istedet :)
Af jbplum
@herbstmeister

Jeg er ikke sikker på, man kan komme det nærmere, men jeg spørger gerne igen i morgen.
Af Lyc
Godt initiativ :)

Jeg sender en bestilling på P55VT50Y :D
Af jonasij
Det er jo det sygeste røverkøb hvis vi ender med en 50" VT50Y for 14.000 - Tak for tilbagemeldingen via mail.. Glæder mig som et lille barn til at få det TV

ps. SÅ fedt at du gør så meget ud af det her
Af ridderen
er klar på 55 vt50 til 19000kr hvis der er 4 mere der er klar :)
Af monsterslam
Hvor mange bestillinger er der kommet på vt50? For hvis det bliver til 14.000 skal jeg nok have et med.
Af kennethbrdk
monsterslam skrev:Hvor mange bestillinger er der kommet på vt50? For hvis det bliver til 14.000 skal jeg nok have et med.
Hvis det er sikkert du vil have VT50 50" til 14.000 så er det jo bare at skrive det i din mail når du bestiller - så er du jo kun bundet hvis den pris kan opnås. Jeg har gjort det samme med 55" til 19.000 :)
Af nanoflower
kennethbrdk skrev:
monsterslam skrev:Hvor mange bestillinger er der kommet på vt50? For hvis det bliver til 14.000 skal jeg nok have et med.
Hvis det er sikkert du vil have VT50 50" til 14.000 så er det jo bare at skrive det i din mail når du bestiller - så er du jo kun bundet hvis den pris kan opnås. Jeg har gjort det samme med 55" til 19.000 :)
Har også bestilt VT50 så hvis Allan Kjær, Monsterslam og Ridderen bestiller er den der
Af Allan Kjær
Jeg er på til 65" vh 50 men ved ikke om det r gjort rigtigt.
Af nanoflower
Allan Kjær skrev:Jeg er på til 65" vh 50 men ved ikke om det r gjort rigtigt.
Hej Allan, godt at høre. Du skal gøre som følger:
For at vi kan komme videre, vil jeg gerne bede alle, som er interesseret i at bestille et fjernsyn til ovenstående priser, om at sende en e-mail til jbplum [at] gmail [dot] com med information om, hvad man ønsker at bestille, og til hvilken pris (kun, hvis den laveste pris bliver udløst ved køb af 5 fjernsyn af samme model eller også hvis "kun" standardrabatten ved køb af min. 5 fjernsyn i alt bliver udløst?). Bemærk, at jeg betragter dette som bindende, og at man derfor kun skal sende en e-mail, såfremt det er for at sende en bestilling. Andre spørgsmål og requests bedes ordnet via dette forum.

Send venligst e-mailen med bestilling senest onsdag den 30. maj. Derefter aftaler jeg med forhandleren, hvordan den endelige bestillingsproces gennemføres i praksis.
Af KeWa
T.o. Jeg har indgivet en bestilling på et 50VT50 :)