Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Jeg står i allernærmeste fremtid og skal investere i et nyt plasma-tv fra Panasonic, da jeg gerne vil have fjernsynet, inden EM starter den 8. juni. Derfor tænkte jeg, at hvis andre går med samme overvejelser, kunne man gå sammen og prøve at forhandle en god pris hjem på baggrund af en høj volumen.

For ikke at gøre det alt for kompliceret, påtænker jeg, at det fælles køb skal holdes til modellerne ST50, GT50 og VT50 i størrelserne 42" og 50". Dertil tænker jeg, at bede om tilbud på henholdsvis fjernsynene alene og fjernsynene + en Panasonic SC-HTB520 soundbar m. trådløs subwoofer (http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Prod ... index.html). På denne måde vil man få mulighed for at få forbedret lyd med i prisen, hvis man ønsker det.

Såfremt ovenstående har interesse, bedes man melde sig hurtigst muligt i denne tråd med en indikation af, hvilken model og størrelse, man er interesseret i, samt om man evt. er interesseret i at tilkøbe soundbaren også.

Jeg påtænker at kontakte forhandlere ud fra den initielle interesse med udgangen af denne uge, såfremt interessen er stor nok. Hvis nogen skulle have forslag til forhandlere, som plejer at være til at tale med, modtages disse meget gerne.

Mvh. jbplum
Af ZanZan
Jeg har selv kig på GT50 eller VT50, begge to i 50". Soundbar har ingen interesse.
Af KeWa
Jeg overvejer at købe et 50GT50 eller 50VT50, så hvis rabatten er til at føle på, kunne jeg være interesseret.
Af Ekmani
Glimerende initiativ.
Jeg overvejer 50ST50 eller muligvis 50GT50, men mest på STen ud fra de forløbelige tests.
Hvis prisen r rigtig god, så evt med soundbar
Af Ziggy_Starman
Jeg går selv og er rigtig interesseret i ST50 i 50", så dette initiativ er jo lige noget for mig. Personligt er jeg dog ikke interesseret i soundbaren.

Nu tænker jeg bare højt, men hvad med også at søge mængderabat på 3D-briller? Kunne forestille mig, at mange også ville skulle købe disse, så det virker oplagt. :-)

Tilbage til fjernsynet, så står min ønskede model allerede i 9499 hos cdon.com. Kunne være fedt at komme under 9K. :-)
Af jbplum
@Ziggy_Starman

God idé. Jeg vil helt sikkert se, om vi ikke kan få en god pris med på dem også.

@alle

Da der allerede er fin interesse, forventer jeg, at vi generelt kan forhandle nogle gode priser hjem.
Af Luzke
Jeg står overfor et kommende køb af ST50, så ville bestemt være interessant. En soundbar er med i overvejelserne, men har ikke besluttet mig endnu.
Af Kimnh
Jeg kunne også godt være interesseret i et Pana VT50 men helst i 55".

Mvh

Kim
Af fredizy
Dilemma dilemma. Har lige bestilt GT50 i 50´ men kan selvfølgelig nå at afbestille. Hvad forventer man typisk rabatten er på sådanne fælleskøb?
Af thg
Kunne muligvis være interesseret i et Panasonic TX-L47DT50, men så skal det være min. 20% rabat hvis det skal have interesse!
Af jbplum
@fredizy

Jeg har talt med én forhandler indtil videre, og ud fra hvad han har indikeret til mig, vil jeg mene, du kan forvente en rabat på min. 10% i forhold til billigste pris på pricerunner.dk afhængigt af, hvor mange vi ender med at blive. Eneste problem er, at denne forhandler mente, der var meget lang leveringstid på GT50 i 50" (op til 60 dage - 42" var på lager). Har de fjernsynet på lager der, hvor du har bestilt, og er du blevet lovet levering i nærmeste fremtid?

@thg
Af praktiske årsager kommer jeg desværre ikke til at koordinere fælles køb af andre modeller, end dem der er nævnt i mit første indlæg. Såfremt interessen for andre størrelser i de nævnte modeller er til stede, vil jeg dog medtage disse i forhandlingerne.

Mvh.
jbplum
Af fredizy
jbplum skrev:@fredizy

Jeg har talt med én forhandler indtil videre, og ud fra hvad han har indikeret til mig, vil jeg mene, du kan forvente en rabat på min. 10% i forhold til billigste pris på pricerunner.dk afhængigt af, hvor mange vi ender med at blive. Eneste problem er, at denne forhandler mente, der var meget lang leveringstid på GT50 i 50" (op til 60 dage - 42" var på lager). Har de fjernsynet på lager der, hvor du har bestilt, og er du blevet lovet levering i nærmeste fremtid?

@thg
Af praktiske årsager kommer jeg desværre ikke til at koordinere fælles køb af andre modeller, end dem der er nævnt i mit første indlæg. Såfremt interessen for andre størrelser i de nævnte modeller er til stede, vil jeg dog medtage disse i forhandlingerne.

Mvh.
jbplum
Jeg har bestilt hos Elgiganten med levering fredag formiddag. Jeg tænkte godt det ville være svært at finde en forhandler med GT50 i 50´ hjemme, da jeg har været i kontakt med flere forhandlere dagene op til min endelig bestilling. De kunne alle berette om tomme lager med ny levering om 30 dage. Elgiganten fører dog ikke ST50, men ellers var dette måske vejen frem.
Brugeravatar
Af herbstmeister
Ville være interesseret i enten GT50 eller VT50 alt efter pris...