Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Heikoheiko
Hej

Jeg påtænker at købe dette tv, men synes ikke rigtig jeg kan finde det, det er 46" udgaven jeg er interesseret i. Er grunden til dette der er kommet en ny model, og er det urealistisk at tro man kan få den gamle model, endda lidt billigere nu?
Af Sir Peter
Jeg købte mit Samsung 55" LED D7005 i starten af marts hvor det faldt til 11.999 kr. og lige siden er det steget i pris.

For 2 uger siden steg det helt vildt, så lige nu har Wuptii det til 15.999 kr.

Ved ikke om det passer, men har hørt lidt rygter om at folk ikke gider at betale den store merepris for en 2012 model, da forskellen ikke så stor, specielt på billedsiden er der ikke sket noget særligt siger folk der har haft finger i det.

og da folk hellere vil købe den tidligere model fordi den er billigere, så sætter forhandlerne priserne op igen.

Det er bare rygter og gætterier, men det er da lidt sjovt at priserne på 2011 modellerne stiger kort efter at 2012 modellerne er udkommet :)
Af Voldsgaard
Jeg er sikker på at efterløns kronerne også har en indflydelse på prisen....
Af jannielsen9800
Fona kunne godt skaffe en 46 tommer til ca. 10.500 i går.
Af jannielsen9800
Den fik jeg ikke lige svaret ordentligt på.
Jeg kiggede også på D7005 og fandt det til 9999 flere steder i sidste uge.
Men så pludseligt var det stort set væk fra alle søgemaskiner da den nye 7000 serie dukkede op.
AZ kunne ikke skaffe flere, elgiganten kunnne ikke skaffe flere, det forsvandt fra leasys hjemmeside.

Jeg købte det sidste Leasy havde. Det kan fås for ca. 18.000 hos computercity ser jeg lige i en annonce her på flatpanels.
Men Fona kunne som sagt skaffe det til ca. 10.500, men ikke længe.
Af Heikoheiko
men den var nede i omkring 9000 kr mener jeg, altså 46"
Af jannielsen9800
Jeg så den ikke billigere end 9999.
og det var også det søgemaskinerne sagde var billigst, da jeg så den billigst. Men den kan godt være den har været billigere.