Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DEVIL_DK
virkelæig ingen der kan hjælpe ?
DEVIL_DK skrev:Hej jeg overvejer at købe sådan et tv
Samsung
46" LED TV UE46D6507

Kan man se bla viaplay på sådan et
altså deres web tingest.

der det ellers et godt fornuftig tv.
Hej Devil_DK

Ja du kan sagtens se Viaplay og andre medie tjenester via Samsung Smart TV. Dog er der ikke web browser i denne model. Det kræver modellen som hedder D6757
Jeg mindes også at TV'et kun er Wifi ready, og du skal derfor have en Wifi dongle med til eller bruge LAN kabel.

Hvad andet er, så er det et fornuftigt tv - afhængig af hvilken pris du får det til.
TV'et blev kåret af EISA som 2011's bedste indholdsmæssige skærm, til den rigtige pris.

Håber det afklarede nogle af dine spørgsmål
Hilsen
Jesper Keller
Af DEVIL_DK
hvad må man give for et 1 år gammel Samsung UE55D8005
Af Karizma
Som ejer af et UE46D6507, tillader jeg mig at blande mig i samtalen :)
TV'et har både webbrowser og har indbygget wifi.
Den model Jesper tænker på er formentlig D6327. Den model har nemlig ikke webbrowser og indbygget wifi.
D6507 har stort set alt som D8005 har, bortset fra Micro diming.
Så har D6507 400Hz CMR, hvor D8005 har 800Hz CMR.
Jeg har købt mit til 5999 i åbningstilbud i Bilka Hillerød og har nu haft det i 3 uger.
Jeg er meget glad for mit TV.
Havde købt et UE46D8005 tilbage i december, og det røg retur par dage efter pga meget ujævnbelysning.
D6507 lider også lidt af ujævn belysning, men slet ikke så meget som D8005 gjorde!
Til den pris er det nok noget af det bedste TV du kan finde pt.
Held og lykke med købet ;)
Af DEVIL_DK
Hej Karizma og tak for din meldning :)
Det undre mig bare for i den online manual man kan finde ved samsung siger den der skal bruges en wifi dongel.

Den model jeg ser på hedder UE46D6507VKXXE

anual kan findes her.
http://www.samsung.com/dk/function/sear ... D6507VKXXE

kigger man i den står der den skal have den der wifi dongel som man skal købe ved siden af.

gider du se om din har samme nummer

også underligt den ikke er til at finde ved samsung der er kun noget firmware også manualen men man kan ikke få lov at læse om tvét der inde.
Af Karizma
Det er nøjagtigt samme model jeg har :D
Som sagt er der indbygget wifi, så tv'et kræver ikke en wifi dongle.
Viaplay, youtube, webbrowser osv virker uden problemer :)
Af 8200
Hej Karizma,

Jeg har netop erhvervet fjernsynet som er omtalt i tråden.

Jeg vil gerne høre dig om du har haft succes med indstille de digitale kanaler - altså fordele disse så de får de kanalnumre som du ønsker?

Dette er jeg ikke lykkes med.

Jeg har set i andre tråde (fra ca. 2009) at det har været/er et issue på samsung tv men det tilsyneladende er løst med en firmware opdatering.

Jeg har forsøgt at indstille tv til sverige,norge eller finland. Selv om jeg kan få adgang til service menu kan jeg ikke ændre region fra Nordic.
Af Karizma
8200 skrev:Hej Karizma,

Jeg har netop erhvervet fjernsynet som er omtalt i tråden.

Jeg vil gerne høre dig om du har haft succes med indstille de digitale kanaler - altså fordele disse så de får de kanalnumre som du ønsker?

Dette er jeg ikke lykkes med.

Jeg har set i andre tråde (fra ca. 2009) at det har været/er et issue på samsung tv men det tilsyneladende er løst med en firmware opdatering.

Jeg har forsøgt at indstille tv til sverige,norge eller finland. Selv om jeg kan få adgang til service menu kan jeg ikke ændre region fra Nordic.
Hej 8200.

Beklager det sene svar :)

Jeg har haft samme problem og har søgt her på forummet og på recordere. På nedenstående link kan du få hjælp til problemet. Jeg har prøvet, og det virker ganske udmærket.
Håber det også vil lykkes for dig :)

http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... -p-samsung
Af 8200
Jeg endte med et hente en kanaleditor fra Samsungs tyske side. Det har fungeret fint.

Tak for svaret under alle omstændigheder.
Af fredizy
Kender nogen så forskellen på omtalte model og modellen 6505?