Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fmm1000
Jeg har opdaget at mit Samsung 8005 har en gammel software.

Jeg har derfor brug for at opdatere TV´et.

Jeg har dog på nettet læst om en del som får problemer efter opdaterningen, så jeg vil gerne kunne gå tilbage til den gamle version, hvis jeg får problemer med den nye.

Inde i TV´ets menu har jeg under Menu - Support - Software-opdatering fundet et punkt som hedder Alternativ Software.

Dette skulle være en mulighed for at vende tilbage til en tidligere software-version.
Er der nogen som kan bekræfte, at dette virker.
Af PhDream
Nej, du kan ikke gå tilbage til en anden FW, efter du har installeret nyeste version.
Af fmm1000
Øv.

Så er det da bare mærkeligt, at der står i manualen, at man kan.
Af jng
fmm1000 skrev:Øv.

Vil du være god og forklare, hvorfor du tror mere på PhDream end på Samsung?
Af PhDream
jng skrev:
fmm1000 skrev:Øv.

Vil du være god og forklare, hvorfor du tror mere på PhDream end på Samsung?
Hvorfor skulle han forklare det? Hvad er det for noget sludder, at man nu skal til at forklare hvorfor man tror på det ene frem for andet? Nogle folk ved mere end andre og sådan er det. Ligesom jeg tydeligvis har mere erfaring med Samsungs tv end Samsungs egne folk - eller i hvert fald de folk, der skriver deres manualer.

Faktum er, at når man har opdateret FW på et Samsung tv, så kan man ikke gå tilbage til anden (gammel) FW. Ja, det står i manualen, at man kan, men det passer ikke.
Af pimp66
PhDream

Har desværre ret fordi jeg hafte problemer med mit C7705 sidste år
det med hdmi,en der kom firmware som sku gør det bedre men det hjulpet ikke på det gjorte min værre så jeg søgte over alt på nettet
se om jeg kunne gå tilbage til tidliger firmware fandt desværre ikke
muligheden for det jeg ringet til samsung suport det sagde at det hellere ikke lade sig gør..! så desværre..!

og her for nyligt var jeg på firmware 10:18 der kun man se
Aljazeera english via Apps så fik jeg opdateret til 10:21 så var apps,en
væk jeg vil gerne tilbage til lidt ældre firmware så må du der gerne hjælpe med at gør det så kan jeg se aljazeera english.. ;)