Log ind med sociale netværk
20 mar 2012, 22:56
Jeg har lige modtaget mit idag. Overvejer dog kraftigt og smide det retur, havde godt nok læst lidt om de kunne buzze meget. Og det må da sige mit gør, kan høre det nemt fra 4 meter med temmeligt høj lyd. Men jeg har osse lidt en syge, vis jeg først høre sårn noget høre jeg det hele tiden..
20 mar 2012, 23:41
Danni skrev:Jeg har lige modtaget mit idag. Overvejer dog kraftigt og smide det retur, havde godt nok læst lidt om de kunne buzze meget. Og det må da sige mit gør, kan høre det nemt fra 4 meter med temmeligt høj lyd. Men jeg har osse lidt en syge, vis jeg først høre sårn noget høre jeg det hele tiden..Hvad er produktionsdatoen på dit eksemplar? Det står bag på tv'et.
u d s t y r
21 mar 2012, 12:21
PhDream skrev:Jeg gir det lige en dag mere, men vis det ryger ned af væggen i morgen skal jeg nok lige skrive dato'en her...Danni skrev:Jeg har lige modtaget mit idag. Overvejer dog kraftigt og smide det retur, havde godt nok læst lidt om de kunne buzze meget. Og det må da sige mit gør, kan høre det nemt fra 4 meter med temmeligt høj lyd. Men jeg har osse lidt en syge, vis jeg først høre sårn noget høre jeg det hele tiden..Hvad er produktionsdatoen på dit eksemplar? Det står bag på tv'et.
21 mar 2012, 20:10

- Dog skal jeg lige af med 62,50 i levering, men det gør jeg gerne for at slippe for synet af en Leasy varevogn foran min dør.
Endvidere skulle der følge et vægbeslag med - det tør jeg dog ikke regne med da jeg i praksis kun betaler indkøbspris...
Wupti har i øvrigt udsolgt af PS64D8005 nu ...
Er der nogle der kan huske hvad introprisen var for modellen?
Crille skrev:Det tilbud som wupti har lige nu findes sku ikke bedre, bare det du kan få så stort et tv til 15k er jo sindsygt? også når det er årets top model fra samsung? jeg gav selv 14k dengang jeg købt mit 50 vt30, og det var et godt køb dengang, men det går jo stærkt med prisen men 64tommer for 15k! og det er alt det du søger + venner kan ikke følge medDet lykkedes mig at bestille samme tv hos Licotronic og til samme pris som hos Pede.
Do it 8)
- Dog skal jeg lige af med 62,50 i levering, men det gør jeg gerne for at slippe for synet af en Leasy varevogn foran min dør.
Endvidere skulle der følge et vægbeslag med - det tør jeg dog ikke regne med da jeg i praksis kun betaler indkøbspris...
Wupti har i øvrigt udsolgt af PS64D8005 nu ...
Er der nogle der kan huske hvad introprisen var for modellen?
22 mar 2012, 15:32
Nogen der ved hvilke butikker der ligger inde med dette tv, til udstilling, så man kan stå og lege lidt med menuer osv. inden man smider så mange penge efter et tv?
Wupti har det på lager igen nu (:
Har lige været en tur i den lokale fona og det størtste de havde dernede var 55", og det var en anden model så jo ikke det samme.
Og de ville fandme have 27.000 for det dernede :O
Wupti har det på lager igen nu (:
Har lige været en tur i den lokale fona og det størtste de havde dernede var 55", og det var en anden model så jo ikke det samme.
Og de ville fandme have 27.000 for det dernede :O
22 mar 2012, 17:13
Hej ny her på siden. Jeg var faktisk i Elgiganten for et par dage siden for netop lige, at prøve det af og se det osv. men selvf. havde de lige solgt det sidste de havde i butikken. BTW. Rigtig god side når man er lidt i vildrede og kan læse sig frem til kvalitet af de forskellige fladskærme osv.
22 mar 2012, 20:03
Har lige snakket med Wupti, de har 6 på lager.
Tror jeg ender med at bestille en ps64 i morgen.
Tror jeg ender med at bestille en ps64 i morgen.
23 mar 2012, 14:25

På den anden side er hd materiale bare SÅ meget federe i stor!
Det eneste minus jeg kan finde ved at have så stort et tv, er at alle andre tv man ser på virker bitte små
Jeg synes bestemt at du skal købe et 64"
RapoxD skrev:Er der stor forskel på 64"'eren og 51" versionen?Vel sådan ca. 13"?
Altså udover de ca 5.000 man kan spare?
RapoxD skrev: Har også forsøgt på bedste børnemåde at sætte tape op omkring det gamle for at vurdere størrelsen :bDet bliver ikke for stort. Det kan måske virke stort i starten, men når man har kigget på det et par dage er størrelsen fin. Da jeg pakkede vores 63" C7705 ud af kassen tænkte jeg bare: "F***! Det skulle måske have været et nummer mindre", men efter det er kommet op og hænge på væggen er jeg ikke i tvivl om at vi valgte rigtigt.
Sidder ikke super langt væk, så er lidt i tvivl om 64" måske bliver lidt for stort?
RapoxD skrev:Og hvordan med kvalitet når man ser alm. tv og ikke sine HD filmJeg synes ikke sd materiale er træls på så stor en skærm, men man kan selvfølgelig bedre se de fejl og mangler der er. Og det er da også først efter vi fik så stort et tv at jeg har bemærket hvor dårlig billede der faktisk er på mine FRIENDS dvd'er
Kunne forestille mig alle andre kanaler end DR HD, TV2 HD og 3+HD (Som er de eneste jeg har i HD) bliver rigtig træls at se på i så stor en størrelse eller hvordan?
På den anden side er hd materiale bare SÅ meget federe i stor!
Det eneste minus jeg kan finde ved at have så stort et tv, er at alle andre tv man ser på virker bitte små
Jeg synes bestemt at du skal købe et 64"
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto