Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alexander
Jeg står overfor at skal vælge mellem disse 2 fjernsyn.
Priserne er ca. ens.

Jeg har haft ps64d på prøve men dengang var der en del småting som irriterede mig (brigthness pops, cinema smooth der ikke virkede, ingen dejudder mulighed etc.)
Billedet var jeg super tilfreds med derudover.

Fjernsynet fra Sharp har jeg set mig lidt lun på ifht. de tests jeg har set (herinde bla.) og muligheden for at have et motion forbedrings system tiltaler mig, ikke at jeg nødvendigvis kommer til at bruge det, men det kan jo være.
Hvordan er Sharps understøttelse af div. codecs?

Har i nogle pros og cons ifht. disse to skærme?
Af PhDream
Du skal ikke vælge tv baseret på hvilke codecs det understøtter. Til det formål kan du købe en ekstern mediaplayer, som vil gøre det bedre end ethvert tv.

Fordele og ulemper ved de to skærme: der kan du læse mere om de teknologier her på sitet. Du kan ikke få et endeligt bud på hvilken af de to er bedst i en direkte sammenligning, da det er to forskellige teknologier + 4" størrelsesforskel. Derudover er der meget få mennesker, som har erfaringer med begge skærme. Jo, Rasmus, som anmelder skærmene, men der kan du allerede læse hans anmeldelse.

Hvis du allerede har haft D8005 hjemme og sendte den retur, hvorfor vil du prøve med samme model igen? Jeg ville prøve noget andet.