Karizma skrev:mbm skrev:Karizma skrev:
Problemet er bare at jeg ikke kan nøjes med mit 21" crt tv længere 
Sidste år i slutningen af december købte jeg et Samsung UE46D8005 til 9999 med tablet og 2x briller. Jeg var desværre uheldig med clouding og typisk de fejl der bliver beskrevet af denne model her på siden. Så det fik jeg leveret retur og siden da har jeg bare ikke kunne købe et tv. Da jeg endelig havde besluttet mig for LG 47LW650W, var de selvfølgelig udsolgt over alt. Vil gerne ha LG bl.a. pga passiv 3d. Har overvejet LW980W, men det har et blankt skærm som et plasma tv (har en meget lys stue). Ved ikke engang om de nye 2012 modeller har blank eller mat skærm?
Nu må vi se hvad det ender med. Synes godt nok det er længe at vente.
Der er seriøst ingen fornøjelse ved et 21" crt med siddeafstand på ca. 4 meter! 
Men hvad forventer du af de nye 2012.... en revolutionerende ny billedkvalitet?
Hvis du køber det første og dyreste inden nogen anmeldelser er dukket op, risikerer du jo at købe katten i sækken.
Hvis du derimod køber en 2011 model for du rigtig meget skærm for pengene
2012 modellerne ser meget fristende ud med designet som du selv nævner, og synes det er fedt med dual core processor, så tv'et kører hurtigt i smart tv osv. Derfor er jeg vild med de nye modeller. Venter selvfølgelig med at købe et til der er kommet anmeldelse/test.
Den model jeg fik lov til at teste fra LG var LM6700 (
http://www.avforums.com/forums/attachme ... 700-2-.jpg)
Det var kun en prototype, men hele interface't er super fedt, og kører kanon selvom den software der sad der i, ikke var færdig udviklet, jeg havde kun adgang til skærmen i ca. 15 min, før den skulle sendes afsted igen, men første hånds indtrykket, var utroligt! den blev testet med 2d-> 3d, og 3d blu-ray, og det billede den kom med, var mildeste talt imponerende. dog prøvede jeg ikke diverse spille konsoller osv.
Kort sagt: Lg's nye skærme, er helt sikkert en spiller vi kommer til at se mere udbredt i 2012