Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa alle sammen.

Først engang vil jeg lige sige tak for et cool site.

Jeg står i et mindre dilemma. Da mit gamle Plasma Samsung fjernsyn efterhånden er ved at lade livet, Havde jeg egentligt besluttet mig for at købe et nyere Samsung da jeg som sådan har været rigtig godt tilfreds med det gamle.
Min svigerfar har dog pludseligt tilbudt mig et gammelt pioneer fjernsyn som jeg har søgt lidt på, og umiddelbart har jeg fundet ud af at det er et okay fjernsyn, ihvertfald dyrt i 2006 :p

Jeg vil meget gerne høre jeres kommentar på de to fjernsyn og hvad i umiddelbart ville vælge.

Samsung fjernsynet er et Samsung PS51D535 - 51" plasma TV - http://www.wupti.com/produkter/409403_( ... zAodnDMwPw

Pioneer fjernsynet er et Pioneer pdp-436xde 43" plasma TV - http://www.recordere.dk/indhold/templat ... &zoneid=13

Håber i vil finde tid til at svare.

:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad skal du give for det gamle Pio-TV? Der er ingen tvivl om, at Pio'et er et godt TV, men det er dog en generation ældre end de famøse Kuro-modeller, så sortniveauet er ikke sensationelt. Opløsningen er heller ikke på højde med mere tidssvarende modeller, men det har ikke den store betydning.

Du skal også sikre dig, at der ikke sidder et eller andet logo et sted på Pio'en, som er brændt fast. Det kan også være en TV2 News ruller (læser du med svigermor? Den brænder også fast!) eller lignende.

Sidst men ikke mindst, så har du jo 0 garanti på et så gammelt TV, så hvis den står af inden for de næste 2 år, så er det bare surt show.

Jeg havde nok taget Samsungs model.
Af Kingofnoland
Hej Torben.

Pio-tv'et er gratis, ellers havde jeg også helt sikkert valgt samsunget, så det er mere tanken om at i værste fald kan jeg bare smide ud.
Men alligevel hælder jeg stadigvæk til tv'et fra samsung.

der er ikke brændt noget fast og tvet skulle genrelt være i rigtig god stand.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ahh. Gratis er jo ret billigt. I så fald ville jeg helt klart give Pio en chance og se om det kunne levere varen.