Hej med jer
Jeg har netop købt en LG 60PZ950W 3D FULL HD PLASMA TV MP4 for 2 uger siden
Jeg er overordentligt tilfreds. Havde godt set det med sort niveauet...men synes ikke det er noget problem overhovedet
Synes faktisk også det er ret lydløs i forhold til hvad jeg forventede...har en Samsung PS42C435 i soveværelset..og det larmer faktisk mere...selv om det er mindre
Har hængt det op med B-tech BTV520 VÆGBESLAG ...og det er superfint og hænger helt flaft opad væggen
SÅ generelt er jeg utroligt godt tilfreds med det
Der er dog 2 problemer der irriterer mig lidt
1. Jeg har svært ved at få min USB stik 64 GB til at fungere. Tvet vil ganske simpelt ikke genkende den. Har prøvet med en anden stick og genformatere og flere andre ting..men ingenting lader til at virke.
Er der noget der har tricks eller erfaringer med hvad man evt kan gøre??
2. Udover det er der et andet irritationsmoment. Jeg er på stofanet...og til dem der kender det...er der en logon-screen....hvor man skal logge på når man vil på nettet.
LG tvet kan godt komme på netværket...men når man vil logge på skifter skærmen til denne logonskærm fra stofa...og på den skærm lader det til at være totalt umuligt at få fjernbetjeningen til at skrive bogstaver...har prøvet CHAR/NUM tasten og en masse andet..men der er ikke rigtig noget der virker. Så på trods af 2 ugers intensive forsøg er det ikke lykkedes.
Er der noget der har gode ideer/tricks til at bypasse dette..eller sådan noget??
Men ellers...god fornøjelse med jeres nye LG skærm...kan kun anbefales herfra