Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
Hvis man bestiller hos Dell, hvilket selskab kommer det så med? Da jeg ikke er hjemme i dagtimerne er jeg træt af de selskaber hvor man så ikke kan hente den på posthuset når man kommer hjem. Alternativt kan jeg få den leveret hos mine forældre.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De sender via GLS. De leverer til private efter kl. 17. Misser du den første levering kan du ringe og aftale en specifik dato for næste levering.
Af Runner
Hej... Jeg har lige bestilt en skærm fra Dell og den er sendt med et firma der hedder Schenker....

Havde håbet den var kommet i dag da jeg havde mulighed for at tage i mod den..... men nu kommer den nok først mandag, så må jeg jo se om jeg kan fange den på en måde :)

Mvh Dennis
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Schenker er den Hollandske fragtmand der leverer den videre til GLS. Du skulle gerne have fået et kontrolnummer du kan indtaste på GLS' hjemmeside.
Af Runner
Hmm når jeg søger på Dell's side så bliver jeg bare vidersendt til Schenker.nu og der er tracking nummeret allerede indtastet....

-Dennis...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kunne indtaste trackingnummeret hos GLS hvor jeg kunne se status efter den var ankommet til DK.
Af Runner
Ok... Må nok bare vente med at se hvem der kommer med den :)

For lige nu kan jeg i hvert fald ikke gennemskue det :p

-Dennis...
Af Runner
Så kom min skærm med GLS O-O

Og han leverede den i morges mens jeg var på arbejde, men heldigvis var min nabo så rar at tage imod den....

Ellers super skærm Dell 2007WFP... Så nu skal der leges O_O 8)

-Dennis...
Af Toranaga
Hurtig levering må man sige. Jeg bestilte tirsdag eftermiddag og skærmen kom ved 9-tiden i morges. :)
Af Toranaga
Hvordan ser man hvilken paneltype der er i?
Af Mokkat
"turn the monitor off, hold down the menu button and the + button at the same time and while your doing that turn the monitor back on. Now nothing will happen however the monitor takes a second longer to come on. Once on wait a second and press the - button and the service menu will pop up."

og så skal der stå LM201W01 oppe i toppen, hvis det er s-ips
Af Toranaga
ehm... der står øverst: V1b22 og RT803 O-O