Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
Hawkster skrev:Igowner, hvilke modeller har du?
2x PQ6000, 1x LH3000 , 1x LW550
Af Hawkster
hmmm, ja jeg har også et PQ6000 hvor det kører ok, men det er også en anden firmware..
Af rothberg
Jeg har snakket med LG support igen idag. LG er ved at samle informationer fra alle de TV modeller der har problemmer. Disse model numre bliver sendt til LGs udviklings afdeling.
LG kunne selvfølgelig ikke sige noget om hvornår der kommer en rettelse til de manglende tekster på TV2, men de vil kontakte mig når de har en software klar.

PS Jeg har et 50PS8000, software version 3.21
Af jones31
Har også hørt at 2 antenne master ikke køre som de skal så de laver problemer med folks tv og bl.a tv2.
Af rothberg
I går fredag kom vores TV til at fungere. Mit 50PS8000 TV har stadig samme versions nummer (3.21), så de må have ændret på sendesignalet.
Nu kan jeg se undertekster på TV2.
Af ClausP
I dag kom der så en tekniker fra LG ud og skiftede printet på mine forældres TV. Så nu virker det.
Af Pialind
Filip_kbh skrev:Min dvb-c-tuner virker fint med den firmwareopdatering.

Edit: Jeg kunne ikke søge nye kanaler på dvb-c så jeg var nødt til at downgrade firmware til version 3.20.
Sidder lige i desperation og prøver at få min mors LG til at finde digitale kanaler, og det VIL den ikke. Har opgraderet firmware til den senest i følge LGs side, men stadig no luck.

Hvordan downgrader jeg til f.eks. 3.20 som jeg kan se virker for nogle???
Af ClausP
Ring til dem. De har åbenbart generelt fejl med deres fjernsyn.