Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomasbang
"Jeg har nu snævret feltet ned, så valget står mellem Samsung UE32 D5005 og philips PFL32 6606. Hvilket af de to er bedst?"

---

Det er sjovt nok også de to jeg er endt med at kikke på, og jeg tror at prisforskellen gør at det bliver Samsung.

Elgiganten har UE32D5005 på tilbud i næste uge (uge 5) til 2.799,- (max 1 stk. pr. kunde), og det billigste jeg har fundet Philips 32PFL6606 til er hos Proshop.dk til 3.682 kr. (dvs et + på ca 32%).

Jeg synes egentligt at Philips gør det bedst (har set det hos Fona) - både billede, specifikationer, fjernbetjening og den matte overflade på panelet og den generelle finish synes jeg er bedre. Omvendt er jeg ikke klar til at betale de 900 kr. mere......og da jeg så Samsung modellen i Elgiganten, som ikke have Philips er det svært direkte at sammenligne - Samsung havde også et fint billede.

Hvis man kunne nøjes med 32PFL5606-modellen (der iøvrigt også er på Flatpanels anbefalingsliste) kan det købes hos Wupti for 2.899,-

Hvis man går op i Samsung's serie-6, er vi efter min mening i et andet prismæssigt segment - dvs over 4.000 kr. Mht Sony, har jeg set på KDL32EX520 der også virker fint, men det koster også 4.000+

Jeg skal bruge skærmen på et børneværelse - med en PS3, så jeg tror at det bliver et Samsung UE32D5005 til mig, og til 2.799,- kan det ikke gå helt galt.
Af Rakke
Har også lige set tilbuddet i Elgiganten, og vælger nok at hoppe på det:)

Hvis nu 5005 ikke havde været på tilbud, havde jeg nok valgt 6606.
Af J.H.
Ok, du er opmærksom på det.

Lyder som en fin pris på Samsungen :-)