Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dassa
Har forsøgt at få Netflix til at virke på min Panasonic 42GT30Y, men der kommer ingen nye apps op i Viera Tools? Jeg har tilføjet DNS nummer og gået tilbage til fabriks indstillingerne i fjernsynet. Har også købt en Panasonic DVD, hvor app'en heller ikke kommer op? Er der noget som jeg gør forkert?
Af Omfufu
Desværre virker dette ikke på Panasonic vt20 medmindre man har købt sit tv i us (vt25)

Min ps3 vil heller ikke da det åbenbart kræver man er tilsluttet PSN.

Fandeme irretererne panasonic skal bestemme hvilke apps der skal være tilgængelige.

Tror den eneste måde jeg kan få dette til at virke er at instalere mediaportel med netflix plugin, men ideen for mig, var lidt man ikke behøvede at have alle sine el artikler tændt bare for at se nogle film eller serie.
Af Duckman
Andersson skrev:Jeg sidder her med Panasonic VT30 og undrer mig over der i indstillingerne kun er én linie til DNS. Skal jeg ikke bruge både den primære og sekundære DNS adresse?

I manualen står der, man manuelt kan ændre både den primære og den sekundære, men det tilhørende skærmbillede viser stadig kun én linie?

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg skal gøre?
Har også Pana VT30 modellen... helt ny, fik den sidste uge. Har skiftet den ene DNS (der er kun en ?) men der dukker aldrig nogen netflix app op ???
Hvis nogen finder ud hvordan man får det på denne model så tror jeg vi er flere som er interesserede i en løsning !
Af Omfufu
App skal hentes fra viera cast, og Panasonic vil ikke frigive den på VC i europa, uanset hvilken dns du sætter ind.

Jeg tvivler på nogen med et panasonic tv, som er købt her i landet vil kunne få det til at virke.

Som jeg læser i tråden og andre steder på nettet skal der en ekstern boks til som ikke har de begrænsninger.

F.eks en samsung BD afspiller, eller apple tv boks med flere.

Jeg måtte bruge netflix fra en laptop henne ved tvet, da jeg heller ikke kan få det til at virke med cfw på min ps3.
Af china99
Jeg har været hele møllen igennem:
1 Unblock US
2 oprette på Netfliks
3 sætte DNS op på PC, Router og TV
4 kan ikke komme på netfliks - den skriver at denne App er deaktiveret. (andre apps virker)
Har et Samsung LE46C755 TV.

Jeg er kommet frem til at det nok er fordi det er en EU model af mit TV. Jeg har prøvet at finde en amerikansk firmwareopgradering af TV´et, men det kan jeg ikke :-\

Spm:
1) Nogen forslag til hvordan jeg får mit TV til at acceptere Netfliks? (jeg kan godt se Netfliks på min
pc)
2) Hvordan får jeg den activation code som Netfliks ber om når jeg vil sætte "andre devices" til Netfliks? (går ud fra dette vil løse sig hvis App´en virkede?)

3)Eller skal jeg accpetere at mit TV ikke kan snydes til at tro det er amerikansk? (kan godt køre andre amerikanske apps)

4) Forslag til alternative services til Netfliks?

På forhånd tak.
Af leff
Nogen der har fået det til at virke på Samsungs Smart tv?

1 af grundene til jeg overvejer at købe Samsungs Ue46D8005, er netop Netflix.

Så vil gerne være 100 på om det virker, inden jeg gør det?
Spiller det hele bar, når tingene er sat op? Eller skal man konstant gå og rette og redigere i det, før det virker?

Er der nogle ulemper ved at gøre det? Tvét tror jo vi er i USA, istedet for Danmark? Så jeg mister vel nogle funktioner eller hvad?
Af lgowner
leff skrev: 1 af grundene til jeg overvejer at købe Samsungs Ue46D8005, er netop Netflix.
samsung og LG er vist ude af billedet når du vil bruge netflix.. Sony er vist det som eneste TV som virker..

ellers skal du have US wdtv, ps3 eller anden ekstern boks, som du nok ikke ønsker.
Af leff
Okay, de skriver da ellers i artiklen, at Samsungs smart tv, er en af dem der kan?
Af leff
Prøver det lige på min ps3, men hvad er det i syntes der er ringere, siden i hellere vil bruge ps3 end tvét? Er det bare hurtigere på ps3´eren, eller hvad er det i nøjagtig mener? :)

Edit.
Fik det til at virke på min ps3 nu, Grimt billede i starten, ændrede indstilling, og det hjælp kun lidt, men nu hvor jeg lige har set 2-3min, er billedet blevet helt skarp, og køre rent! KANON FEDT, hvorfor har jeg ik instaleret det noget før? :D

Kan se nogen snakker om at man skal aktivere programmet også?
Hvordan gør man det på en ps3 eller tv(for dem der har det) for den sags skyld?
Skal siges det allerede virker fint på min ps3 ;)
Af lgowner
leff skrev:Prøver det lige på min ps3, men hvad er det i syntes der er ringere, siden i hellere vil bruge ps3 end tvét? Er det bare hurtigere på ps3´eren, eller hvad er det i nøjagtig mener? :)

Edit.
Fik det til at virke på min ps3 nu, Grimt billede i starten, ændrede indstilling, og det hjælp kun lidt, men nu hvor jeg lige har set 2-3min, er billedet blevet helt skarp, og køre rent! KANON FEDT, hvorfor har jeg ik instaleret det noget før? :D

Kan se nogen snakker om at man skal aktivere programmet også?
Hvordan gør man det på en ps3 eller tv(for dem der har det) for den sags skyld?
Skal siges det allerede virker fint på min ps3 ;)
artiklen du læser er gammel og ikke opdateret med seneste "afbrydelse" på samsung tv... så det virkede engang, sån er billedet ikke mere.
jeg tror at samsung tv nu checker din ip via app , og altså ikke via den du kommer fra, men på andre måder, som gør du ekskluderes og ikke kan bruge app på samsung tv, som altså normalt skulle aktiveres. det skal ps3 ikke, som du siger. virker det allerede..

og kvaliteten på PS3 er højere bitrate, hvor jeg mistænker wii/samsung/lg for at køre lav bitrate. samme sker på mange tablets uden de er hacked til at modtage i højere bitrate..
som du erfarede så måler den din forbindelse og justerer som den syntes er bedst.. du kan også rette dette i din profil via web på en pc, og så gå ind under dine profil indstillinger så finder du quality/streaming der.
Af leff
Overvejer også bare at bruge Viaplay, istedet, det koster 100kr, og så får jeg oveni købet 2 kanaler, som jeg ikke har. Plus danske undertekster.

Nogen som har erfaringer med Viaplay? Er det ligeså godt, eller bare tæt på? For så er det sgu fint til mig?
Af Dahm
Jeg bruger Netflix og Unblock på alle mine enheder. Iphone, ipad, imac, apple tv2, ps3 og mit Sony HX920. Og det virker fint alle steder.

Dog kan jeg ikke få subtitles på Sony TV'et., er der nogen der har tekster på deres Sony TV og Netflix. Jeg ved godt det kun er muligt med engelske tekster og det ikke er alle film der har. Men på TV'et er der overhovedet ingen tekster.
Af Dahm
Dahm skrev:Jeg bruger Netflix og Unblock på alle mine enheder. Iphone, ipad, imac, apple tv2, ps3 og mit Sony HX920. Og det virker fint alle steder.

Dog kan jeg ikke få subtitles på Sony TV'et., er der nogen der har tekster på deres Sony TV og Netflix. Jeg ved godt det kun er muligt med engelske tekster og det ikke er alle film der har. Men på TV'et er der overhovedet ingen tekster.
Fandt det da lige selv i en anden tråd.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=24399

Undskyld jeg ikke lige så det inden jeg postede.
Af lgowner
Så er der måske lys forude for LG ejere, som har euro TV modeller (eller adgang til service menu)..

UK har fået Netflix, så det vil nok betyde inden for kort tid at firmware får smart premium app til netflix for UK, og det vil så hjælpe os med unblock og adgang dertil. det er testet at UK netflix virker igennem unblock også. så det er nok bare at vente på en firmware eller smart apps update.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16