Log ind med sociale netværk
18 jan 2012, 13:52
Jeg har snakket med LG support igen idag. LG er ved at samle informationer fra alle de TV modeller der har problemmer. Disse model numre bliver sendt til LGs udviklings afdeling.
LG kunne selvfølgelig ikke sige noget om hvornår der kommer en rettelse til de manglende tekster på TV2, men de vil kontakte mig når de har en software klar.
PS Jeg har et 50PS8000, software version 3.21
LG kunne selvfølgelig ikke sige noget om hvornår der kommer en rettelse til de manglende tekster på TV2, men de vil kontakte mig når de har en software klar.
PS Jeg har et 50PS8000, software version 3.21
02 feb 2012, 15:57
I dag kom der så en tekniker fra LG ud og skiftede printet på mine forældres TV. Så nu virker det.
10 feb 2012, 19:47
Hvordan downgrader jeg til f.eks. 3.20 som jeg kan se virker for nogle???
Filip_kbh skrev:Min dvb-c-tuner virker fint med den firmwareopdatering.Sidder lige i desperation og prøver at få min mors LG til at finde digitale kanaler, og det VIL den ikke. Har opgraderet firmware til den senest i følge LGs side, men stadig no luck.
Edit: Jeg kunne ikke søge nye kanaler på dvb-c så jeg var nødt til at downgrade firmware til version 3.20.
Hvordan downgrader jeg til f.eks. 3.20 som jeg kan se virker for nogle???
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto