Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har en fornemmelse af, at dette bliver svært, men mon ikke, I kan komme med et godt bud alligevel!

Jeg hjælper en anden med at finde en "32 fladskærm (cirka, må godt være lidt mindre eller større), og om det er LCD, LED eller plasme er underordnet. Det skal helst også have full hd, og DVB-C og DVB-T er et must.

Problemet er så, at det er et krav, at fladskærmet skal have god lyd, fordi vedkommende går fra et gammelt B&O med god lyd. Jeg ved godt, at det mest optimale er at købe ekstern lyd, men det vil personen helst undgå, og derfor håber jeg, I kan hjælpe med et godt TV. Måske er et diskret, billigt soundbar en mulighed?

Prisen er i første omgang ikke det vigtigste, men helst under 10k.
Jeg ved, det bliver svært, men håber I kan hjælpe.
Af Peter VTEC
Ja det nemme svar ville jo være et Beovision 10-32 som tilmed er et superlækkert og godt tv ;)

Nå men det fås jo ikke til de 10K, som udgangspunkt vil lyden blive kraftigt forbedret ved tilkobling af en soundbar, og køber du tv og soundbar i samme mærke skulle fjernbetjeningen fra tv´et gerne kunne styre soundbaren også.
Af Foeller
Personligt hader jeg "kassen" i Beovision 10 under billedet, og B&O er desværre for dyrt.
Har du andre bud?
Af Peter VTEC
Jeg er ikke så kendt i 32" verdenen må jeg indrømme, men du skriver det godt må være større (longshot ved det godt) så jeg ville nok gå efter følgene for at holde mig inden for dit bugdet og samtidigt få noget nær markedets bedste billede til prisen og et par klasser op.

Panasonic G30 Plasma 42" http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... sma-tv.htm

Panasonic soundbar
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoj ... system.htm
Af Ekmani
Jeg står faktisk også og skal hjælpe én med at finde en 32" til soveværelset - det skal dog ikke være større end 32" og ellers med kravet om value4money (meget gerne under 4000)
Skal bare bruges til alm kabel tv kigning og gerne i et nogenlunde pænt design...

Ingen forsøg på fjendtligt overtagelse af tråd, men bare for ikke at oprette for mange tråde om samme emne :)

Da jeg ikke selv mener at være specielt vidende om netop klasse 32" søger jeg et par bud?
Af Foeller
Tak for buddet. Desværre er 42" helt sikkert for stort. :)