Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
POPMART skrev:Skulle du ombestemme dig inden ugens udgang må du sige til mit bud er stadig 300 incl forsendelse synes det er en meget rimelig pris i betragtning at panasonic kun har aftale om avatar indtil 1 februar 12 hvor den lander i butikker så alle kan købe den og så kommer den med en masse bonus hvilket ikke er tilfældet med den udgave panasonic
Ja, 300 er såmænd et fair nok bud...
Af POPMART
vil du sælge den til det så ?
Af BrianH
POPMART skrev:vil du sælge den til det så ?
Ok, du får den for 300,- Jeg betaler for forsendelsen, og sender den når jeg har modtaget pengene (gætter på du vil sætte pengene ind på min konto via netbank)

Send en mail til [email protected] med navn og addresse, så sender jeg mit kontonummer til dig.
Af BrianH
Sikken en masse bud der kommer på Avatar EFTER den er solgt :((
Nå... pyt med det :)

Jeg ved stadig ikke om brillerne er til salg, men vil man byde må man da gerne det.
Kiggede på dem. De hedder TY EW3D10
http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... id=4250131

Har på fornemmelsen, at en evt gensalgsværdi af fjernsynet falder med mere end jeg sælger brillerne for...
Af Lars_ZK
BrianH skrev:Jeg Beholder 3D brillerne, med mindre nogen byder så meget så jeg ikke kan afslå (dvs +1000,- for dem begge)
Husk på at det er første generation af Pana's 3D briller og de nye er faktisk billigere + at der kan købes universale 3D briller fra lidt over 60$ på nettet. Men held og lykke med salget :)
Af BrianH
Lars_ZK skrev:
BrianH skrev:Jeg Beholder 3D brillerne, med mindre nogen byder så meget så jeg ikke kan afslå (dvs +1000,- for dem begge)
Husk på at det er første generation af Pana's 3D briller og de nye er faktisk billigere + at der kan købes universale 3D briller fra lidt over 60$ på nettet. Men held og lykke med salget :)

Ja, den nye model er billigere, så mon ikke jeg får mig en bluray afspiller i stedet for at sælge brillerne :)
Af Lars_ZK
BrianH skrev:
Lars_ZK skrev:

Ja, den nye model er billigere, så mon ikke jeg får mig en bluray afspiller i stedet for at sælge brillerne :)
Gør det! Jeg kan varmt anbefale det :)