Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PalleSimonsen
Hej Forum,
Har netop købt ovenstående model.
Mit spørgsmål:
Jeg kan ikke få den medfølgende tablet til at finden tv'et. Den kommer med følgende meddelse:
"Både din smartphone og din enhed skal være sluttet samme adgangspunkt. Kontroller Netværksindstillingerne"

Har været inde i AllShare indstillinger og tilslutte.... hvad skal man mere gøre??

Håber I kan hjælpe

Mvh
Simonsen
Brugeravatar
Af Princesslea
måske dumt spørgsmål, men du har sat internet til dit tv ik? ellers er det jo ikke på dit hjemmenetværk og så dur allshare ikke.
Af alsoe
hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det. Jeg vil bare høre om DU har oplevet det og om du ellers er tilfreds med dit tv. Ang. din tablet har jeg også fået at man skal tilsluttet den dit hjemmenetværk.
Af PalleSimonsen
Hej Igen,
Der er internet på tv'et - trådløst, og var utrolig nemt at opsætte.
Det er bare den tablet som jeg ikke kan få netværket til at fange..
Nogle som ved hvordan man gør??

Alsoe - du kan roligt købe dette tv... har ikke oplevet nogen for for "hakken" overhovedet..
Brugeravatar
Af edinger
alsoe skrev:hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det.
Et godt råd omkring tv-køb generelt er at købe med fortrydelsesret, så man ved selvsyn kan konstatere, om man har trukket en nitte.

For er man "bange for" clouding, glorier, buzz og blæserstøj, kan man blive ved med at vente.

Spring ud i det :)
Af alsoe
Hej igen

Super tak for svar.. :) jeg har lige undersøgt det med netværk og du SKAL bruge trådløst netværk WIFI. Fullrate kan tilbyde dig dette med den nyeste trådløse 300 mbit router og 12/1 mbit forbindelse til 199,- pr. md.

FEDT!!! så køber jeg det :p
Af Matiass
For at være helt med.
Så er problemet at det er Tablet der ikke kan få forbindelse til din WiFi router?

Hvis det er korrekt kan det evt skyldes en fejl i softwaren på tablet og der ville det være en god idé og lave en hardreset..

Ellers prøv og se om der er nogle andre åbne netværk i nærheden og se om den kan kobles på de netværk.
Af PalleSimonsen
Sidder og roder med det ingen...
Min tablet kan godt gå på nettet.... har den hermed så ikke forbindelse til wifi-router??
undskyld er lidt "grøn" på dette område..
Af PalleSimonsen
Jeg er 100% sikker på at tv'et og taben er tilsluttet samme netværk.
Kan bare ikke finde ud af at få dem parret sammen...
Taben skriver det samme når jeg prøver at komme ind i Samsung Smart View...skriver "både din smart phone og din enhed skal være tilsluttet samme adgangspunkt"... hvad menes der med adgangspunkt??
Af Matiass
Så har jeg desværre ingen idé. For først mit tv d. 14. Så kender det ikke godt nok.

Prøv evt. At lave en hardreset af tablet, kan være det hjælper.
Af Peter Schrøder
PalleSimonsen skrev:Jeg er 100% sikker på at tv'et og taben er tilsluttet samme netværk.
Taben skriver det samme når jeg prøver at komme ind i Samsung Smart View...skriver "både din smart phone og din enhed skal være tilsluttet samme adgangspunkt"... hvad menes der med adgangspunkt??
Det er Samsungsk for accesspoint eller trådløs router.
Af jng
Peter Schrøder skrev:
PalleSimonsen skrev:Jeg er 100% sikker på at tv'et og taben er tilsluttet samme netværk.
Det er Samsungsk for accesspoint eller trådløs router.
Nej. Det er dansk. Og på engelsk hedder det 'access point'.
Af Soze
Har meldt mig til csports.dk og vil køre det gennem mit D 8005s browser. Det kan ikke jeg pga jeg ikke kan installere Silverlight i skærmens browser. Er der nogen som kan hjælpe?
Af Rene
alsoe skrev:hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det. Jeg vil bare høre om DU har oplevet det og om du ellers er tilfreds med dit tv. Ang. din tablet har jeg også fået at man skal tilsluttet den dit hjemmenetværk.
har samme tv. sæt motion til tydelig. så hakker det ikke. ser selv formel 1 uden problemer :)