Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af macbane
Samsungs nye 7 serie i 46 tommer fra Maj 2011. I perfekt stand inklusiv alt tilbehør samt original kasse. Originalt vægbeslag medfølger.

Tv'et er købt i Fona og der er er halvanden års butiks garanti/Samsungs prestige service tilbage.

Jeg sælger tv'et fordi jeg ønsker et større tv. Men alt er i perfekt stand og originalt vægbeslag følger med+ 1 par 3D briller.

Jeg har fået skiftet panelet pga clouding og dette er afhjulpet så det ikke er et problem.

8900,-

Da jeg netop lige har sat det til salg bliver alle bud på under 8000,- indtil videre afvist.

Billeder kan ses her:

http://www.dba.dk/samsung-ue46d7005xxe-46/id-79126620/

min mail er [email protected]
Af macbane
Jeg kunne også bare have solgt det med et clouding problem og været ligeglad.

Nu valgte jeg at pille den ned da jeg havde den til salg sidst, men nåede at få 3-4 bud på mellem 8000-8500,- for tv'et. Så den der med den har været til rep det er et dårligt argument for at presse prisen ned.
Af marcdk
Det står selvfølgelig altid sælger for om man er ligeglad med at overdrage et tv med skavanker til en ny ejer.
Det jeg mener med det er at det har været brugt i et halvt år, har allerede været til rep. og man har en kortere reklamationsret hvis man køber af dig.
Og alt dette giver kun 1.000kr. i besparelse.

Mon ikke man kunne købe TV'et i en butik som demo og hive de 1.000kr. i besparelse og så have 2 års reklamationsret?