12 nov 2011, 23:58
1000 tak for svarene.
Grunden til at jeg spørger er følgende. Mit Sony 46" W5500 gik i stykker, øv øv, jeg var ellers meget glad for det. Jeg var meget tilfreds med billedkvaliteten på det, især HD var en fornøjelse at se på det.
I jagten på en afløser læste jeg alle anbefalede TV igennem og besluttede mig at prøve en Philips 46" 5605H. Den er også ok med jeg er meget i tvivl om jeg syntes at billedkvaliteten er er på højde med mit gamle Sony, så jeg er ked af dette tilbageskridt. Den har også en elendig EPG hvor man ikke kan ændre kanalrækkefølgen. Derfor tænker jeg på at returnere det igen, har stadig en uges fortrydelsesret.
Er der nogen der mener at Philips 5605H er bedre end Sony W5500?
Spørgsmålet er hvad jeg så skal prøve. Det nye TV skal være mindst liges så godt som Sony W5500.
Omkring pris overvejer jeg om jeg vil give de 19000 for et Sony HX920, hvis det er det der skal til for at få følelsen af at få et bedre TV end W5500, men det er også absolut smertegrænsen for pris syntes jeg. Hvis bare det nye giver mig en følelse af at det er et lille skridt op fra W5500 så er jeg super tilfreds.
Hvad vil i anbefale til mig? Det skal være LCD fordi jeg har prøvet plasma og kan ikke holde buzz, som støjen fra det kaldes, ud.
hvad med KDL-46EX720BAEP som er anbefalet her på siden. Er det et skridt op fra W5500?