Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikael H.
For et par måneder siden kunne man købe dette tv med alu stand, og blueray afspiller til 12.500- kr, som følge af en kampagne hos SONY...

BILKA sælger nu det samme tv med alustand, til 10.000- kr.
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Sony/ ... Elektronik

Afspilleren kan købes for en tudse andre steder, hvis man ønsker den..
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=62 ... 34E45CBAB6

samlet pris 11.000-kr...

Men...Jeg kan ikke rigtig finde ud af om denne model er lidt for meget flot design, og alt for lidt kvalitet når der tales om rå billed kvalitet...
Jeg mener at tvèt er et flot produkt, sort til kant, og en matchende alu fod.
Jeg har læst testen om EX720, som vel ligner denne på billede kvaliteten, og her fornemmer jeg ikke at testpanelet sidder tilbage med armene højt hævet over hovedet, dog betegnet som et udemærket tv til prisen.

Vil pengene være givet bedre ud til denne model...
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Sony/ ... Elektronik

Og så glemme alt om alu stand, moonlight design, og Blueray..

Håber på lidt hjælp og gode input...;-)

Er ikke til Plasma...

VH

Mikael
Af Peter Schrøder
Nu ved jeg ikke om der er flere EX720 modeller på markedet, men tv'et som er testet her på siden, passer ikke rigtigt til din beskrivelse:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1303380348
Det har tilsyneladende udmærket billede, men designmæssigt er det ret ordinært, hvis du spørger mig.
Af Mikael H.
Hej Peter, takker for dit indlæg. Som THM skriver er det NX720 som jeg er lidt hooked på. Jeg sammenligner den kun med EX720 fordi det er den der er testet her på FlatPanels. Jeg er godt klar over at der er stor forskel på udseenet mellem de to produkter. Og det er lige netop det spørgsmål der rammer mig, når jeg ser at Bilka sælger HX720 til 11.000 kr. Den har lige som EX720, et oridinær udseende, men er det en væsentlig bedre skærm..??

Tak for linket til testen THM, glæder mig selvfølgelig over deres positive indgang til den skærm som jeg overvejer at bruge mine spareskillinger på...;-)

Andre input omkring mine overvejelser hilses velkommen....
Af Peter Schrøder
Mikael H. skrev:Andre input omkring mine overvejelser hilses velkommen....
Beklager forvirringen i mit første svar.. ;;)
Rygtet vil i øvrigt vide, at NX modellen i øjeblikket sælges inklusiv gratis alu-fod og at man samtidig kan købe en Playstation 3 til 500,-
Af Mikael H.
Kan du Peter, eller andre bekræfte/dokumentere rygtet om at det er muligt at købe PS3 sammen med Sony tv, for 500 kr....

Lyder da ikke dårligt hvis jeg kan få mig en afspiller, og knægten kan få en game-konsol, i samme kasse.... ;)

VH

Mikael
Af Peter Schrøder
Mikael H. skrev:Kan du Peter, eller andre bekræfte/dokumentere rygtet om at det er muligt at købe PS3 sammen med Sony tv, for 500 kr....
Det er ikke noget jeg har på skrift. Prøv at høre din lokale Fona butik.
Af THM
har jeg også hørt. er det ikke sony center der har tilbudet?
Af Iskoldere
Har set i Elgigantens avis, at hvis man køber 40hx720 følger der en såkaldt voucher med til en PS3.
Denne voucher giver dig lov til at købe en PS3 med 320 gb for 549, - direkte fra fra Sony....Det kunne tænkes, at det var et tilbud, alle forretninger kører med. Om man vil et tilbud fra Sony, der evt. gælder ved køb af de dyrere modeller.
Af Mikael H.
Peter Schrøder skrev:
Mikael H. skrev:Kan du Peter, eller andre bekræfte/dokumentere rygtet om at det er muligt at købe PS3 sammen med Sony tv, for 500 kr....
Det er ikke noget jeg har på skrift. Prøv at høre din lokale Fona butik.
Jeg har været i dialog med en rigtig flink medarbejder fra Fona`s hovedkontor idag. Han var ikke bekendt med tilbudet, men har endeligt sidst på dagen bekræftet at denne "Bundle" indgår i deres Julekatalog.

I kassen er der et ekstra "stativ" til PS3, man får så tilsendt gratis skype kamera, og yderligere kan man ved hjælp af tvèts serienummer gøre køb af en Play station til 540 kr.

Han mangler dog at oplyse om den samlede pris...
Af jones31
Kan så informere om at den kære fona mand er forkert på den, du kan ikke både få skypekamera og ps3. Du skal vælge en af delene.

Det gælder fra ex720 modellerne op opefter og tilbudene gælder hos alle der forhandler sonys modeller.
Af DeepzOne
Peter Schrøder skrev:
Mikael H. skrev:Andre input omkring mine overvejelser hilses velkommen....
Beklager forvirringen i mit første svar.. ;;)
Rygtet vil i øvrigt vide, at NX modellen i øjeblikket sælges inklusiv gratis alu-fod og at man samtidig kan købe en Playstation 3 til 500,-
Hvor finder man det tilbud henne af???
For står og er blevet lun på NX720-modellen.. og tænkte på at købe det i næste uge!
Af Kajs Bodega
jones31 skrev:Kan så informere om at den kære fona mand er forkert på den, du kan ikke både få skypekamera og ps3. Du skal vælge en af delene.

Det gælder fra ex720 modellerne op opefter og tilbudene gælder hos alle der forhandler sonys modeller.
Følgende skriver Sony på deres hjemmeside. Hvad der så menes med og/eller skal jeg ikke kunne sige. For bruger man "og"-et så kan man da benytte begge tilbud?

• Køb af HX920 eller HX923 Sony BRAVIA berettiger dig til følgende kampagnevare: 320 GB PS3 + “Uncharted 3” for 549,-

• Køb af HX820 eller HX823 eller HX825 Sony BRAVIA berettiger dig til følgende kampagnevare: : Skype-kamera med mikrofon uden merpris og/eller 320 GB PS3 + “Uncharted 3” for 549,-

• Køb af HX720 eller HX723 Sony BRAVIA berettiger dig til følgende kampagnevare: Skype-kamera med mikrofon uden merpris og/eller 320 GB PS3 + “Uncharted 3” for 549,-

Køb af NX720 eller NX723 eller NX725 Sony BRAVIA berettiger dig til følgende kampagnevare: Skype-kamera med mikrofon uden merpris og/eller 320 GB PS3 + “Uncharted 3” for 549,-

• Køb af EX721 eller EX724 Sony BRAVIA berettiger dig til følgende kampagnevare: Skype-kamera med mikrofon uden merpris

• Køb af CX520, CX523 eller CX525, EX520, EX521 eller
EX524, EX720, EX723 eller EX725 Sony BRAVIA berettiger dig
til følgende kampagnevare: WiFi-dongle uden merpris