Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malke
Hey all,

Jeg har problemer med EPG'en på mit Samsung LED-TV (c6005).
Når jeg trykker på GUIDE-knappen, så kommer EPG'en frem, men der står bare "Ingen information" ved alle kanalerne !:(

Har I nogen idéer til hvad kan jeg gøre?

Jeg har netop opdateret TV'et med den nyeste firmware.

Mvh
Malik
Af malke
Pump!

Den har virket fint indtil for et par dage siden :(

Jeg bor i KBH SV og har yousee fuldpakke
Af woergaard
EPG virker ikke på nogen af mine 2 Samsung fjernsyn, har yousee Boks og Yousee kort (indstik). Er der overhovedet nogen der kan få det til at virke med Yousee? Jeg får program informationerne, men det lille billede oppe i venstre hjørne står bare og køre runder der kommer ikke et billede ind???
Af Peter Schrøder
woergaard skrev:EPG virker ikke på nogen af mine 2 Samsung fjernsyn, har yousee Boks og Yousee kort (indstik). Er der overhovedet nogen der kan få det til at virke med Yousee? Jeg får program informationerne, men det lille billede oppe i venstre hjørne står bare og køre runder der kommer ikke et billede ind???
Har også 2 Samsung TV og Yousee box med kort. Det lille billede virker ikke i EPG'en på TV'erne men fint på boksen. Man kan, efter sigende, få det lille billede frem, hvis man skifter landekode på tv'et. Jeg har ikke selv prøvet. Jeg bruger boksen som tuner.
Af woergaard
Jeg bruger boksen i Stuen men i soveværelset har vi et samsung med indstiks kort. Ved du hvilken landekode man skal have for at det lille billede virker?
Af Peter Schrøder
woergaard skrev:Jeg bruger boksen i Stuen men i soveværelset har vi et samsung med indstiks kort. Ved du hvilken landekode man skal have for at det lille billede virker?
Rygtet vil vide at det funker, hvis man sætter land til Sverige eller Finland.
Man skal naturligvis beholde dansk som sprog...
Men jeg har, som sagt, ikke selv prøvet det.
Af woergaard
Prøvede Sverige i går - Øv intet billede og starte forfra med kanalsortering. Vil dog lige sige, det er kun et kabel/yousee problem, det virker med luftsignal.
Af Tazzyted
Dette har heller ikke virket på mit setup med C8705 og Stofa - men her den anden dag opdagede jeg at det lille billede kommer på hvis jeg er på TV2 og går i EPG men ikke hvis jeg er på andre kanaler så får jeg bare det velkendte billede hvor den står og loader inde i EPG'en??. Ellers virker min EPG fint O-O
Af Verhof
Hejsa

Har netop erhvervet mig et Samsung UE46D7005 og har akkurat samme problem med EPG. Har STOFA Kabel, men, det er vist ikke det, der er afgørende !:( Vildt irriterende.
Af mik57
jeg har lige talt med you see ,de vil ikke ændre opsætningen på epg.
Så vi med sony tv(og åbenbart også samsung), ældre end 2011 modeller vil ikke få epg med billede og lyd.
De mener at omlægningen er for stor,og dette er fra you see endegyldigt.(':o')
og da stofa kører med samme system ,har stofa nok samme løsning.(ingen løsning)(':((')