19 okt 2011, 16:52
Den meget vidende bruger Bantam, har på recordere.dk lavet nogle ældnings målinger på VT30. Jeg har kun læst tråden overfladisk, men mener han bla. snakker om at bruge de indbyggede Ruller.
Carmarkcaine skrev:Jeg kender kun den udgave der kan hentes på recordere.dk.ErikUkendt skrev:Ved du om der er forskel på break ins? Pt. har jeg to forskellige, en med knapt så mange farver og en med mange farver. Er det en fordel at komme hele farvepaletten rundt eller..?miko skrev:Der er absolut intet retention på mit nye vt30, men bruger zoom2 når jeg ser film og tv med bjælker, lige her i starten ihvertfald.Som jeg har skrevet mange gange, når folk skriver om dette emne:
Dejligt tvTopanbefaling herfra!
Kør break-in og pas på logoer!
Som ejer af et G20, har jeg et fast, svagt DR logo oppe i venstre hjørne.
Det tog ca 3 mdr. at fremelske et logo. Jeg så hverken rentention eller andet først.
Mit tv har kun kørt THX mode, og kun få bjælke film i de første måneder:
Men jeg havde ikke kørt break-in, da der på det tidspunkt herskede en stemning om, at det var et for længst overstået stadie i plasma udviklingen!
Kør Break-in m.m. og nyd så de lækre tv i mange år derefter!
Den meget vidende bruger Bantam, har på recordere.dk lavet nogle ældnings målinger på VT30. Jeg har kun læst tråden overfladisk, men mener han bla. snakker om at bruge de indbyggede Ruller.
Mvh Erik