Log ind med sociale netværk
02 feb 2007, 00:22
Til Notional:
Jeg endte med at købe 2407wfp!
Jeg overbeviste mig selv om at jeg havde råd til det...
jeg fik fat i Ferhat Yigen, han var meget flink, men det var ikke muligt for mig at få mere i rabat end de lovede...
Jeg ved ikke om de er provisionslønnede men de er MEGET interesserede i at det er netop dem der skal sælge en skærmen. Jeg snakkede også med end anden sælger end Ferhat og han ville i hvert fald meget gerne have at hans navn stod ved min ordre...
jeg fik fat i Ferhat Yigen, han var meget flink, men det var ikke muligt for mig at få mere i rabat end de lovede...
Jeg ved ikke om de er provisionslønnede men de er MEGET interesserede i at det er netop dem der skal sælge en skærmen. Jeg snakkede også med end anden sælger end Ferhat og han ville i hvert fald meget gerne have at hans navn stod ved min ordre...
02 feb 2007, 11:29
Agent Cooper skrev:Til Notional:Yeah tænkte nok de ikke kunne presse prisen. Men tillykke med din nye skærm, jeg håber du bliver glad for den. Desværre synes jeg ik min økonomi skulle lide så meget, så jeg købte en 2007wfp.
02 feb 2007, 13:39
Du skal nok blive glad for din 2407WFP. Den virker stor i starten, men snart begynder du at overveje en større.
Når du modtager den må du gerne vende tilbage og skrive hvilken revision du modtager. Det står bag på skærmen ved siden af en stregkode. Min er f.eks. A02.
Når du modtager den må du gerne vende tilbage og skrive hvilken revision du modtager. Det står bag på skærmen ved siden af en stregkode. Min er f.eks. A02.
02 feb 2007, 19:34
Jeg modtog skærmen i dag. Meget hurtig levering må jeg sige... Det er lækkert at den er så stor! Jeg havde ikke troet at det ville betyde så meget som det gør. Jeg har modtaget revision A03. Jeg glæder mig til at få set den ordenligt an.
03 feb 2007, 16:05
Du kender måske andre sider, men Interfacelift.com har baggrunde i 1920x1200.
04 feb 2007, 23:35
Notional skrev:Yeah tænkte nok de ikke kunne presse prisen. Men tillykke med din nye skærm, jeg håber du bliver glad for den. Desværre synes jeg ik min økonomi skulle lide så meget, så jeg købte en 2007wfp.Som sagt, hvis delen er på tilbud er der så lave avancer, at de ikke kan give mere i rabat (det er i hvert fald hvad deres begrundelse er). Det var dejligt for mig da jeg skulle købe min 2007FP.. Fik den til 3600 i en periode hvor den ikke var på tilbud. Det var sgu meget nice, så jeg ikke behøvede vente til den kom på tilbud...
05 feb 2007, 22:39
Så fik jeg min 2007wfp idag alligevel.
Den er godt nok fed og alligevel en god del større end min gamle Samsung 172x.
Det er en R803 S-IPS skærm.
Der er ikke nogen color banding overhoved. Heller ikke movie eller gaming mode (jeg brugte testen på denne side).
Ingen pixelfejl heller.
Jeg har ikke prøvet spil endnu dog.
Er der nogen der har nogen gode settings til denne skærm? Dette gælder både farver, men også lysstyke?
Den er godt nok fed og alligevel en god del større end min gamle Samsung 172x.
Det er en R803 S-IPS skærm.
Der er ikke nogen color banding overhoved. Heller ikke movie eller gaming mode (jeg brugte testen på denne side).
Ingen pixelfejl heller.
Jeg har ikke prøvet spil endnu dog.
Er der nogen der har nogen gode settings til denne skærm? Dette gælder både farver, men også lysstyke?
06 feb 2007, 00:19
OK så har jeg prøvet at spille lidt Battlefield 2. I dette spil er der ingen problemer synes jeg, men denne skærm er vidst også hurtigere end Samsung skærmen (8ms g2g mod 12ms g2g).
Eneste problem jeg har er, at jeg ikke kan få fuld skærm i bf2. Jeg har brugt et hack, hvor jeg selv definerer opløsning (1440x900), men skærmen strækker ikke billedet. Da jeg bruger DVI er skærmen fastlåst til "fill".
I catalyst center til mit ati kort, står den på stretch eller noget i den stil, så den burde strække billedet, men det gør den bare ik. Noget andet jeg kan gøre?
I menuen til skærmen er der noget, der hedder DDC-CI. Det aner jeg ik hvad er, nogen der kan forklare?
Eneste problem jeg har er, at jeg ikke kan få fuld skærm i bf2. Jeg har brugt et hack, hvor jeg selv definerer opløsning (1440x900), men skærmen strækker ikke billedet. Da jeg bruger DVI er skærmen fastlåst til "fill".
I catalyst center til mit ati kort, står den på stretch eller noget i den stil, så den burde strække billedet, men det gør den bare ik. Noget andet jeg kan gøre?
I menuen til skærmen er der noget, der hedder DDC-CI. Det aner jeg ik hvad er, nogen der kan forklare?
09 feb 2007, 18:57
Wired skrev:Du kender måske andre sider, men Interfacelift.com har baggrunde i 1920x1200.Tak for siden, den er sgu fed. Jeg kan også anbefale http://www.sxc.hu/index.phtml - man skal godt nok oprette sig som bruger, men så er der fandme også mange fede baggrunde derinde.
14 feb 2007, 20:26
Kan du ikke bare definere opløsningen til 1680x1050 som er skærmens "rigtige" opløsning?
Ellers skal du prøve Google, der er rigtig mange som sidder med disse widescreen skærme fra Dell, så der er skrevet side op og side ned om de fleste issues vedrørerne skærmene. Du kan sikkert også finde noget info på www.widescreengamingforum.com.widescreengamingforum.com
Notional skrev:Eneste problem jeg har er, at jeg ikke kan få fuld skærm i bf2. Jeg har brugt et hack, hvor jeg selv definerer opløsning (1440x900), men skærmen strækker ikke billedet. Da jeg bruger DVI er skærmen fastlåst til "fill".Tillykke med den lækre skærm!
Kan du ikke bare definere opløsningen til 1680x1050 som er skærmens "rigtige" opløsning?
Ellers skal du prøve Google, der er rigtig mange som sidder med disse widescreen skærme fra Dell, så der er skrevet side op og side ned om de fleste issues vedrørerne skærmene. Du kan sikkert også finde noget info på www.widescreengamingforum.com.widescreengamingforum.com
16 feb 2007, 04:17
Den gør det også i Oblivion, så jeg tror det er skærmen, er der ude af stand til at interpolere denne specifikke opløsning. Men det er ikke så slemt endda; bare lidt ærgeligt jeg skal vente til jeg får en ny computer, til jeg kan nyde min skærm fuldt ud
Det er det forum jeg har brugt til at ændre opløsningen i BF2.
Wired skrev:Hej, min arme stakkels computer kan ikke køre fornuftigt i den native opløsning desværre, så nu kører jeg 1:1 pixelmapping i 1440x900, hvilket så gør jeg går glip af små 2".Notional skrev:Eneste problem jeg har er, at jeg ikke kan få fuld skærm i bf2. Jeg har brugt et hack, hvor jeg selv definerer opløsning (1440x900), men skærmen strækker ikke billedet. Da jeg bruger DVI er skærmen fastlåst til "fill".Tillykke med den lækre skærm!
I catalyst center til mit ati kort, står den på stretch eller noget i den stil, så den burde strække billedet, men det gør den bare ik. Noget andet jeg kan gøre?![]()
Den gør det også i Oblivion, så jeg tror det er skærmen, er der ude af stand til at interpolere denne specifikke opløsning. Men det er ikke så slemt endda; bare lidt ærgeligt jeg skal vente til jeg får en ny computer, til jeg kan nyde min skærm fuldt ud
Det er det forum jeg har brugt til at ændre opløsningen i BF2.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto