Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wizardmand
Jeg har allerede en trødløs logitech mus men har nu også brug for et trådløst tastetur til min bærbar. Det virket lidt dum at have to receivers, en til musen og en til tasteturet.. er der en løsning til dette? Derudover findes der nogle gode vandtætte tasteturer som også er trådløse?
Senest rettet af wizardmand 19 okt 2011, 12:18, rettet i alt 1 gang.
Af ZanZan
Du kunne vælge et keyboard med indbygget touchpad. Så kræver det kun en enkelt enhed.

Ellers kan du vælge Logitechs Unified serie, hvor mus+keyboard deles om den samme modtager.
Af wizardmand
det skal bla bruges til gaming, så er touchpad ikke ideelt. min logitech receiver til min mus hedder unified og ligner den til mus+keyboard på en prik. mon man kan omprogrammere den så jeg kun behøver at købe et tastetur for jeg kan godt lide den mus jeg allerede har.
Senest rettet af wizardmand 31 okt 2011, 10:50, rettet i alt 1 gang.
Af ZanZan
Hvis du allerede har en unified enhed, så skal du bare købe en ny, og så bruger de automatisk samme reciever.
Af Peter Schrøder
Jeps. Du skal bare ha' et Unified tastatur. Så kan det parres med musen via unified menuen. (det kunne give anledning til en sjov bemærkning om afkommet, men jeg kan simpelthen ikke finde på noget lige nu)
Af wizardmand
Det er da rart at logitech har tænkt så langt i det mindste!