Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gomi
Så fik jeg set lidt blu ray materiale. The Expendables, ikke stor filmkunst men for os gamle drenge var det sgu morsomt at se dem alle samlet.

Det står jo som malet på skærmen! Havde en ven forbi og kigge, han var også meget positivt overrasket.

Jeg oplever ingen af de problemer som mange har skrevet om. TV2 News kører fint, intet hakker eller går i stykker i baren i bunden.

Jeg kan ikke få billede på den 5" tablet der følger med, de finder aldrig hinanden på netværket, selvom begger er på..... Og når det endelig lykkedes siger den dekoderfejl.... Så den fine feature kan jeg ikke bruge. Den store knægt er til gengæld vild med at han kan spille angry birds på den :D
Af alexander
@moernmik Ah var du en af de heldige der nåede at få et til 9999 kr :) ?
Af tvinther
Elgiganten har lige sendt 120stk UE46D8005 på markedet til 9999,- i forbindelse med deres butiksåbninger i Silkeborg og Viborg. Det gør man IKKE uden også at der også er en fornuftig forretning i det. dvs. en fornuftig pris må ligge på 9999,- :)
Af JohnHansen
Gomi skrev:
Jeg oplever ingen af de problemer som mange har skrevet om. TV2 News kører fint, intet hakker eller går i stykker i baren i bunden.
Hvilken tv-udbyder har du?
Af Storgaard85
Er du nogen der har købt fjernsynet i Elgiganten der kan fortælle hvilken fjernbetjening der medfølger i deres pakker?
Af Gomi
Jeg har yousee via Samsung hdd boksen. Jeg bruger tuneren i boksen.
Af Gomi
En lille opdatering på 3D delen.

Fruen og jeg så Avatar 3D i går aftes. Ud over vi var flade af grin over at kigge på hinanden med de briller på 8) Så må jeg sige at oplevelsen var lige så god som da vi så den i biffen. Fin dybde og ingen af de problemer som jeg har set beskrevet.

Stadig en helt utrolig dårlig film BTW :( Men hold da op hvor er den flot. Minder lidt om de gamle Alfa Romero modeller :D
Af T.E.Larsen
Er der slet ikke nogen af jer tilfredse D8005 ejer, som har "denne lyse stribe" i skærmen. Øverst som jeg havde på 7005?

Eller er det mere D7005 modellen. For så er det måske rammen der spiller ind.
Af MonKey
Jeg har fulgt denne tråd i et stykke tid, og den kommer 'langt omkring'.
Hvis man nu prøver at vende sagen positivt og spørger: Hvilke ekstra fordele giver 'Pad'en' den almindelige TV seer??
Er der fordele ved den hvis man eksempelvis vil bevæge sig lidt rundt på internettet (ikke Facebook Tvitter o l.), bedre kunne udnytte Smart TV-funktionen, oa.
Kort sagt; hvad kan en almindelig 'dummy' få af fordele med Pad'en.

på forhånd tak !