Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GreenPea
Elgiganten har disse to, Onkyo Txnr609b reciever og Jamo js506b højtalere, på tilbud til 4440,-. Er der nogen der har positive eller negative erfaringer med disse to ting. Prisen ser fornuftig nok ud.

Mvh
Af DavidHimself
Forstærkeren er en af de mere anbefalede når vi snakker "value for money", og spiller efter prisen forrygende :) og koster alene vel omkring 3.500!
Højttalerne har jeg ikke læst noget hverken særligt godt eller særlig dårligt om... men det virker som et rigtig fint sæt!
Brugeravatar
Af edinger
Afhængig af hvilke Dali-højttalere du har i øjeblikket, er det langt fra sikkert, at disse Jamo'er er et skridt op.

Jeg har personligt mere fidus til Dali end Jamo.

Men det ser da ud til at være en fornuftig pris med tanke på, at højttalerne - så vidt jeg kan se - står til en normalpris à små 2.000 kr./stk.
Af GreenPea
De havde den selvfølgelig ikke hjemme, men fik den bestilt hjem :) .

Så var der en anden ting der slog mig. Nu hvor de fleste anbefaler at bruge coaxiale ud- og indgange, ved korte afstande, hvorfor er både ps3'eren og yousee boksen "kun" udstyret med optiske udgange. Det var bare en tanke, jeg kan højst sandsynligt ikke høre forskel alligevel :) .

Lige en sidste ting, vil et hdmi kabel give bedre lyd end et optisk kabel, og er der nogen der ved om denne reciever er i stand til at videresende et tv signal.

Mvh

Ps. Tak for inputtene
Af steffenj
Har vel ikke den store effekt. Du kommer vel til at forbinde dem gennem Forstærkeren med HDMI? :)
Af jensholm
Nu har de samme tilbud igen :)

Var der nogen der havde noget erfaring med højttalerne?