Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Trans4M
Jeg står og skal til at udskifte min "gamle" Panasonic TH-42PZ85B...efterhånden en gammel skærm der har gjort det godt.
Men nu vil jeg have en større skærm og vakler lidt mellem disse.

Samsung 51" 3D Plasma Smart TV PS51D8005

Panasonic 50" TX-P50G30 Plasma-TV

Panasonic 50" TX-P50GT30Y Plasma-TV

Jeg skal ikke bruge 3D til noget,så Samsung skærmen skal ikke foreslås på det grundlag....medmindre det er en bedre skærm.

Fordele og ulemper....?

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Jeg har fundet mit mærke, har du?
Af JonesDK
Uden tvivl - Samsung skærmen!

Sidder selv med den og kan kun rose den! Har haft den i lidt over en måned endnu og alt spiller bare perfekt.

Hverken buzzing eller burn-in har jeg oplevet.
Kan ikke engang hører tv'et selvom jeg står med øret helt oppe ved det. Så det er rigtig positivt.
Af kskruger
Jeg vil også sige Samsung'en, da de har fået styr på buzzing, hvilket Panasonic absolut ikke har.
Af Fnast
Hejsa,

Jeg stod selv og skulle træffe det samme valg for 1½ måned siden. Jeg endte med en PS64D8005 og har bestemt ikke fortrudt.

Jeg valgte den pga. de støj problemer pana har i år. Jeg er ellers meget stor panasonic fan, men har i år valgt dem fra. Jeg skal nok ende der igen når de har styr på deres tv da det er super kvalitet. Men efter af have fået min 64" på væggen må jeg sige at jeg er yderst yderst tilfreds med min samsung. Og så har de designet meget med sig.

MVH
Steen
Af Trans4M
Det ser ud til at jeg skal ha' Samsung skærmen.
Takker for svarene :)