Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af StoreSol
Kasperan skrev:Jeg synes ikke om rammen på 7005 - har også hørt at den reflekterer baggrundsbelysning på en generende måde...

Men tak for alle inputs - super værdifuldt!
Det gør 8005 også.

Prøv at kigge på den nederste cm næste gang du kigger på fjernsynet, og du vil tydeligt bemærke at det ser væsentlige lysere ud.

Prøv at få smidt en fodbold kamp på, så vil det ses rigtig tydeligt i det grønne græs.

Jeg kunne ikke leve med det og smed min udgave af fjernsynet tilbage.

Jeg har kunne se det på alle de 8005 og 7005 LED skærme jeg har set på, rundt i de forskellige butikker.
Af jfuru
ENERGIZING skrev:var lige ude høre i El giganten i dag høre hvor piser var sagt op ::l ... men ud over den 2 brille og tablet men for med . for man os en helt ny Touch
Fjernbetjening , istedet for den gamle plastic Fjernbetjening..

billede af her på link :o

http://www.quickerbuy.com/products/sams ... -985489285
Må jeg spørge hvilken afdeling af El-giganten du har været i? Og var det en el-giganten medarbejder der fortalte, at der kom den nye "Touch Fjernbetjening" med i købet?

Jeg har nemlig lidt problemer med, at jeg ikke har fået den nye fjernbetjening med i min pakke med UE40D8005.

//Jacob
Af Fyrsten
Kan Flatpanels.dk ikke få Ulrik Hvid fra Samsung, til at be eller afkræfte at det er i overensstemmelse med dem, at priserne er steget så voldsomt efter denne lanceringen med Galaxy. For mig betyder det at jeg ikke skal have Samsung TV som planlagt, men køber nu nok et Panasonic.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har allerede en udtalelse fra dem og den officielle udmelding er, at det er op til forhandleren at styre priserne på TV'et. Hvad der så er sket bag kulisserne får vi ikke mere indsigt i.

Det forlyder, at beslutningen omkring inkludering af 2 ekstra briller kommer fra Korea, hvorimod bundling af deres 5" Tablet sker på initiativ fra den nordiske division.
Af jptc
Undskyld der skulle at den svenske Hifiklubben har 46 " til SEK 15.900 hvilket er ca. DDK 12.835
Af Kold-91
Har lige modtaget mit nye Samsung PS51D8005 plasma TV og til min store overraskelse var der to sæt 3D briller med (SSG-3100GB) og en mere elegant fjernbetjening, men prisen var den samme :)
Af ENERGIZING
jfuru skrev:
ENERGIZING skrev:var lige ude høre i El giganten i dag høre hvor piser var sagt op ::l ... men ud over den 2 brille og tablet men for med . for man os en helt ny Touch
Fjernbetjening , istedet for den gamle plastic Fjernbetjening..

billede af her på link :o

http://www.quickerbuy.com/products/sams ... -985489285
Må jeg spørge hvilken afdeling af El-giganten du har været i? Og var det en el-giganten medarbejder der fortalte, at der kom den nye "Touch Fjernbetjening" med i købet?

Jeg har nemlig lidt problemer med, at jeg ikke har fået den nye fjernbetjening med i min pakke med UE40D8005.

//Jacob

ja det var så , det var ude i aalborg =)
Af Ekmani
@Kold-91: Plama er i min verden også led:-) men hvor har du købt din henne af om man må spørge? ooog hvordan går det med buzz og blæserlarm i din udgave?
Af Ekmani
ment ovenfor:-) plasma er i min verden også bedre end led he he...
Af tvinther
Kasperan skrev:Jeg var lige blevet klar til at bestille Samsungs LED D8005, men tv'et var udsolgt de fleste steder, så jeg ventede... og hvad skete der? Samsung inkluderede et par ekstra 3D briller og en Galaxy tablet remote og satte prisen 4000 kroner op!!! Det er da noget nær en skandale! Hvad skal jeg NU købe?!! Jeg nægter at give 4000 for et par 3D briller og en avanceret fjernbetjening! Samsung, hvad har I gang i?!!!! Jeg har aldrig oplevet noget lignende!
Ikke en skandale, men udbud og efterspørgsel. Der er ingen tvivl om at disse modeller er populære og prisen var på vej til at blive fornuftig, derfor den store efterspørgsel.

galaxy wifi s 5.0? hvordan skulle Samsung ellers komme af med den? kostprisen må formodes at ligge ca. dkk500-750, så den er godt betalt...

samtidig skal det jo oplyses at Korea har lavet en frihandelsaftale med EU som trådte i kraft 1/7-2011 som skulle gøre Samsungs produkter endnu mere konkurrencedygtige på prisen... så nogen skummer fløden et eller andet sted.

Løsningen er simpel: STOP ALT KØB på de her modeller indtil prisen igen er på et acceptabelt niveau...