Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gomi
Hej Alle

Jeg er godt træt af Yousee's samsung boks og overvejer om det fungerer bedre at bruge Samsungs TV med en 2,5" HDD.

Er der nogen der har erfaring med begge dele som kan hjælpe mig lidt?

Jeg har aldrig selv haft et TV med kort i, kun den åndssvage boks fra Yousee.

På forhånd tak.

MVH
Thomas
Af Mysen
Samsung boks vinder på:
to tunere
MEGET bedre EPG
Ikke nogen problemer med optagelser

Samsung tv uden boks vinder på:
Slut med langsom menu
Slut med ringe IR

Jeg Har haft begge dele, og jeg er VILDT glad for at komme af med min Yousee boks. Jeg mangler lidt "start-forfra" og EPG'en på mit Samsung tv er så fuld af fejl, at jeg bruger min mobiltelefon til den slags i stedet. Man kan ikke se et andet program, mens man optager, og optagelserne kommer ofte ind med et forkert navn.

Når det er sagt, så er jeg på trods af disse downgrades glad for min beslutning. Den elendige IR, de mange genstarter, den utroligt langsomme menu, den larmende blæser, - alt sammen fortid.
Brugeravatar
Af edinger
Som du nok har bemærket, Mysen, er jeg stor fortaler for eksterne bokse. Og – off topic – hvis buzz og blæserstøj fra Panasonics high-end-skærme er på niveau med YouSee-boksens, synes jeg bestemt, at det er inden for det tålelige.
Af Mysen
Jeg synes ikke det er off-topic. Det viser jo bare, at min holdning kan lyttes til, men ikke tages for rene varer. Man behøver nemlig ikke være enig. Jeg synes blæserne irriterede mig på den boks, og hvis VT30 er på samme niveau, så forstår jeg godt klagerne. Jeg har bare kun set sådan en i en butik, og her er det svært at vurdere.

+1 til boks
+1 til minus boks
Af Gomi
Det er de samme ting der driver mig til vanvid. Boksen er så langsom til at reagere, at jeg når at trykke et par gange fordi IR er så dårlig..... Så hoppen den rundt på kanalerne 30 sekunder efter jeg har trykket som en åndssvag....

Ved ikke om jeg kan sælge ideen til fruen hvis start forfra ryger.... O_O

Hvorfor er der ikke to tunere i så dyre tv??
Af Mysen
Der er ikke engang 2 tunere i dyre tv. Der er to tunere i udvalgte tv.
Af BaSsE_-
Sjovt nok har jeg aldrig problemer med min Yousee boks, den fungere bare...
Jeg vil ikke bytte den ud med mit samsung tv´s epg eller noget... og min støjer ikke...

:)
Af BaSsE_-
Sjovt nok har jeg aldrig problemer med min Yousee boks, den fungere bare...
Jeg vil ikke bytte den ud med mit samsung tv´s epg eller noget... og min støjer ikke...

:)
Af Peter Schrøder
BaSsE_- skrev:Sjovt nok har jeg aldrig problemer med min Yousee boks, den fungere bare...
Det samme her. Min tænder dog blæseren ind imellem, hvilket tydeligt kan høres. Det kan jeg fint leve med. Jeg har i øvrigt også et Samsung tv (med Yousee kort i CA modul) og det er væsentligt langsommere end boxen.
Af Mysen
Peter Schrøder skrev: Jeg har i øvrigt også et Samsung tv (med Yousee kort i CA modul) og det er væsentligt langsommere end boxen.
Besynderligt. Jeg har godt nok ikke CA modul i mit tv, men boksen var langt langsommere. Jeg smed den først ind på soveværelset, men så næsten aldrig tv derinde pga. den ringere billedkvalitet samt boksen ikke mindst.
Af lba75
Mysen skrev:Samsung boks vinder på:
to tunere
MEGET bedre EPG
Ikke nogen problemer med optagelser

Samsung tv uden boks vinder på:
Slut med langsom menu
Slut med ringe IR

Jeg Har haft begge dele, og jeg er VILDT glad for at komme af med min Yousee boks. Jeg mangler lidt "start-forfra" og EPG'en på mit Samsung tv er så fuld af fejl, at jeg bruger min mobiltelefon til den slags i stedet. Man kan ikke se et andet program, mens man optager, og optagelserne kommer ofte ind med et forkert navn.

Når det er sagt, så er jeg på trods af disse downgrades glad for min beslutning. Den elendige IR, de mange genstarter, den utroligt langsomme menu, den larmende blæser, - alt sammen fortid.

Hey, kigger efter SAMSUNG PS64D8005, og et stort ønske er også at komme af med den samsung Yousee boks, men lyder jo ikke viedere fedt hvis TV EPG er fuld af fejl..... er det blevet rettet op, så det fungerer nu?

mvh
LBA75