Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Karizma
Jeg står og mangler kraftigt et nyt TV.
I starten var planen at købe et Samsung UE46D8005, men efter at have læst alle klager og problemer med det tv, tør jeg ikke ud og investere i sådan et.
Jeg har LÆÆNGE ventet (som mange andre nok også har) på det nye LG 47LW980W. Datoen bliver rykket og rykket, og jeg ved stadig ikke hvornår det udkommer på markedet. Prisen kender jeg ikke engang, så jeg ved ikke om jeg fortsat skal vente på det tv, eller om det bliver for dyrt og jeg skal kigge på andre alternativer.
Jeg søger her på siden, google og mange andre sider, men kan stadig ikke finde noget som helst oplysning på hvornår det præcist kommer på markedet og test osv.
Hvad siger i? Kender i noget til LG 47LW980W pris, udgivelse, test?
Eller skal jeg ikke spilde min tid længere og få købt et andet fjernsyn?
Af JesperKeller
Hej Karizma

Vil vove at påstå at LW980 bestemt er værd at vente på. Er spået til at være årets tyndeste skærm og samtidig være backlight LED! Lover godt!!

Prisen for 47" ligger omkring 16.000-17.000kr og kan bestilles i Elgiganten allerede. Men datoen bliver rykket igen og igen, folk ved ikke hvornår den dukker op åbenbart.

Held og lykke med det
Jesper Keller
Af DavidHimself
Den kan bestilles ALLE VEJNE allerede ;) og jeg læste at LG har godkendt den til levering den 6. okt?? Ved ikke hvor officielt det er, men den dato skulle være god nok?
Af JesperKeller
DavidHimself skrev:Den kan bestilles ALLE VEJNE allerede ;) og jeg læste at LG har godkendt den til levering den 6. okt?? Ved ikke hvor officielt det er, men den dato skulle være god nok?
Dette er også datoen jeg sidst hørte.
Vil bare hænges op på noget :D
Af Karizma
Tak for jeres svar.
Så må jeg se om jeg kan have is i maven og vente lidt mere.
Lidt træls uden et tv :s
Af pnh
Du kan få 47 til 15.000kr.55 versionen koster 20.000kr.Det var det billigste jeg har fundet.
Af Pniels
pnh skrev:Du kan få 47 til 15.000kr.55 versionen koster 20.000kr.Det var det billigste jeg har fundet.
Til info blev jegt tilbudt 55" til 19000 i dag til levering den 4-10, men jeg vil gerne vide hvor blank den er i forhold ue 8005, er der nogle som ved noget?
Af MortenJA
Pniels skrev:
pnh skrev:Du kan få 47 til 15.000kr.55 versionen koster 20.000kr.Det var det billigste jeg har fundet.
Til info blev jegt tilbudt 55" til 19000 i dag til levering den 4-10, men jeg vil gerne vide hvor blank den er i forhold ue 8005, er der nogle som ved noget?
Hos hvem?

Du kan altid købe det og afvente (max 14 dage), og så levere det tilbage hvis det får dårlige tests.
Af Pniels
MortenJA skrev:
Pniels skrev:
Hos hvem?

Du kan altid købe det og afvente (max 14 dage), og så levere det tilbage hvis det får dårlige tests.
Elgiganten i Herning, jeg har selv reseveret en i dag i Elgiganten Holstebro til 19300, da jeg ikke gad køre til Herning igen, for jeg havde ikke penge med i går.
Af Karizma
Bump...
I dag er det d. 5/10-2011 og vi ved stadig intet om hvornår dette tv kommer på markedet. Elgiganten får dette tv både i 47" og 55", men har stadig ikke oplyst hvornår de kommer til salg.
Tror ikke jeg har ventet så længe på et produkt før.
Der blev lovet levering september/oktober. Dagen i dag, ved vi stadig ikke præcist hvornår.
Hvis vi kendte den præcise dato, ville det nok være nemmere at vente.
Af MortenJA
Karizma skrev:Bump...
I dag er det d. 5/10-2011 og vi ved stadig intet om hvornår dette tv kommer på markedet. Elgiganten får dette tv både i 47" og 55", men har stadig ikke oplyst hvornår de kommer til salg.
Der blev lovet levering september/oktober. Dagen i dag, ved vi stadig ikke præcist hvornår.
Jeg har snakket med en forhandler, som nævner følgende leveringstidspunkter:
47": 6/10
55": 27/10

Disse leveringstidspunkter er noget man har fået oplyst af LG.
Af Karizma
MortenJA skrev:
Karizma skrev:Bump...
Jeg har snakket med en forhandler, som nævner følgende leveringstidspunkter:

Tak for det hurtige svar :)
Må jeg spørge hvilken forhandler der er tale om?
Er det Elgiganten?
Af MortenJA
Karizma skrev:
MortenJA skrev:Jeg har snakket med en forhandler, som nævner følgende leveringstidspunkter:

Tak for det hurtige svar :)
Må jeg spørge hvilken forhandler der er tale om?
Er det Elgiganten?
Det er http://www.justbuyit.dk/ :)
Brugeravatar
Af edinger
Karizma skrev:Hvad siger I? Kender I noget til LG 47LW980W pris, udgivelse, test? Eller skal jeg ikke spilde min tid længere og få købt et andet fjernsyn?
Baseret på denne ikke videre opløftende test fra AV Forums, ville jeg ikke nødvendigvis vente på, at skærmen landede i de danske (net)butikker.

Lyder langt fra som den åbenbaring, mange tilsyneladende har forventet :o