Ja jeg beklager misinfo ang. ips panelet, men jeg var næsten sikker på, det var en ting, der fulgte med til Lenovos dyrere thinkpad modeller, hvilket jeg skulle have set på notebookcheck.net 
Det viser sig, at det er HP's elitemodeller, jeg har tænkt på. Jeg ved ikke om det er dem alle, der har IPS panel, men nogle af dem har... 
donoester skrev:Hvis uheldet er ude bliver man ikke taget ved r*ven med høje reservedelspriser - på alt andet end bundkort og skærm.
Du vil nok nødig se hvad en gennemsnitlig Toughbook koster så 
Jeg kender ikke noget til reservedelspriser, men alting kan gå i stykker inde i en computer, og det kan i hvert fald forældes. Derfor er det ikke så vigtig en faktor efter min mening, og slet ikke når man læser, at forbrugertilfredsheden er højeret blandt Acer's kunder end Lenovo's. det kan selvfølgelig også skyldes deres lidt lunkne Ideapad's eller at folk, der køber Thinkpad, forventer en model, der ikke kan gå i stykker. Jeg synes til gengæld, det er vigtigt, og bestemt også pengen værd, at computeren 
føles lækker.
Og så er jeg ikke helt med på den sidste kommentar? Hvad er en gennemsnitlig "toughbook", jeg er ikke helt bekendt med det ord? - Jeg læser det nemlig som eksempelvis Thinkpad's T-serien, HP elitebook, Macbook Pro's, ASUS B-serie etc., og hvis det er korrekt forstået, så er knap 14 kilo for denne linkede model altså temmelig meget.

Mangler hifi... - og penge til hifi!