Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens.
Jeg har for få dage siden købt en LG DP1 (B-versionen uden wifi :-( ) medie-afspiller (Mediaspelare) via dustin.dk Den er sikkert parallel-importeret - alt virker bortset fra YouTube videoerne. Jeg kan se still-billedet af videoen - men den vil ikke afspille videoen. Hvad kan det skyldes?
Af Jointer
Jeg har lige modtaget og prøvet pakketilbudet med LG NAS og LG DP1
(også fra dustin.dk)
Det fungerer fint her med youtube videoer.

Eneste kritikpunkt jeg har fundet indtil videre er, at man manuelt skal vælge Nordic ISO under subtitles for at den kan vise æøå, hver gang man starter en ny divx film.

Håber at der kommer en mulighed for permenent, at vælge subtitle-sprog/encoding i menu opsætningen.
Af JimR
Du kan slippe for at vælge Nordic undertekster hver gang hvis du indlæser underteksten i NotePad og derefter vælger Gem-som og under options vælger UNICODE. Det virker i hvert fald på min DP-1.

Derimod synes jeg den går i stå i mange film så jeg leder efter Firmware update uden at finde noget endnu.

JimR
Af Jointer
Lyder rigtigt godt, det vil jeg prøve imorgen, tak for tippet :-)
Min DP1 har endnu ikke fejlet en eneste gang, men det gjorde min LG NAS tilgengæld, så den skal til rep.
Istedet har jeg købt en 2½" extern harddisk, og forbundet DP1 til mit netværk, så jeg kan smide filer fra min PC til den eksterne harddisk via DP1.

Jeg har firmware opdateret via:
http://www.lg.com/dk/computerprodukter/ ... G-DP1W.jsp

Klik på Support knappen, så skulle du kunne hente firmware og installere det med en usb nøgle, eller en ekstern harddisk.
Af Naitsirk
Der findes en endnu nyere firmware til DP1B DP1W

Firmware 2.02.21 kan hentes via den Hollandske hjemmeside
http://www.lg.com/nl/support/product/su ... de=DP1WPBC

MEN der mangler en fil.
Lav en tekstfil men navnet: "LGE-VerInfo.txt"

Skriv følgende i den:
VERSION='20110513V2.02.21'LOCATION='20110513V2.02.21'

Læg filen sammen med firmwaren på dit USB stick og opdater

Jeg fik 'Cover Art' til at virke med denne version

Nu mangler jeg bare at få et baggrundsbillede frem med beskrivelse af film og musik. Har prøvet næsten alle formater fra TViXiE men det er kun folderbilledet som vises....

Mvh

Kristian
Af LHS
Super tak for hjælpen,, ved du om man kan få dk sprog ?