Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Udover prisen, er der så nogle der kan fortælle mig hvad forskellen er på disse TV?

Så vidt jeg forstod er der for LED-skærmene samme panel i de tilsvarende 8, 7 og 6-serie skærme med ovenstående modelnumre. Men gælder dette også Plasma'erne?

Der er en hel del at spare mellem 5-7-8 serierne.

D555C har vist ikke Smart TV? Hvad kan jeg i øvrigt med Smart TV? Men hvad er forskellene ellers?

Jeg så D6905 i Elgiganten og var meget imponeret. Selvfølgelig kørte den en Samsung demo, men selvom jeg fjernede al dynamisk kontrastforbedring mv. var det stadig imponerende. Flot sort farve og flotte farver. Jeg er sikker på der var boost'et en del på farverne, men i "biograf"-indstilling så det også rigtig flot ud (trods lidt mere matte farver). Selvfølgelig er det ikke kalibreret, men alligevel imponeret.

- Preben
Af Billy Blaze
Hvad kostede D6905, for de eneste steder jeg kan finde den på nettet koster den vildt meget... :o
Af JokerJay
den eneste forskel på d7005 og d8005 ud over lidt ramme forskel. Er at der er mere memory og hastighed på mainboardet.

dette gælder både for plasma og led.

Ergo når du bruger det på nettet og andre apps, vil du kunne opleve at et d8005 er hurtigere og har mere at arbejde med.

bruger du ikke internet eller anden funktion end alm tv og dvd som i gamle dage, så er der ingen anden forskel end lidt design.